Jatketaan nyt pulinoita tänne, vaikka voisi olla uuden kausiketjun aika..
Nimimerkki Lampinen onnittelee Mika Pyörälää maailmanmestaruudesta, kun varmuudella tätä palstaa lukee! Loistava juttu miehen kannalta ja kuten itse totesi, kausi Göteborgissa oli haasteellinen millä mittarilla tahansa mitattuna. Onnistui vielä tekemään kisojen avausmaalinsa finaalissa Fasthin kainalosta.
Mikko Mäenpää jo muualle kirjoittelin, mutta jatketaan täällä. Niskalaa ei siis nähdä valitettavasti Frölundasta ainakaan tulevalla kaudella, kun mies jatkaa KHL:ssä. Mäenpään perässä lienee kiivaimmin ainakin Växjö ja SM-liigasta Jyväskylän JYP. Suunnitelmat saattoi toki seurajohdolla muuttua, kun Niskala ei ollutkaan ajankohtainen. Itse olen sitä mieltä, että voisi antaa pelata tämän sopparinsa loppuun asti, kun ei liiemmin hänen tasoisiaan kiekollisia pelaajia ole vapailla markkinoilla. Myös toinen kausi voi olla helpompi ulkomaalaisen kannalta, kun kuviot ovat tuttuja, kuten pelikaveritkin.
Vielä viime kaudella Frölundaa edustanut John Klingberg on kirjoittanut kolmen vuoden diilin Dallas Starsin kanssa, pelaa toki eka kauden Euroopassa ja tarkemmin sanottuna Helsingin Jokereissa. Klingberg kuuluu kumminkin vahvasti Starsin tulevaisuuden suunnitelmiin ja organisaatiossahan kiekkoilee parhaillaan ex-Intiaani Philip Larsen. Tulevaisuuden nimiä molemmat ja tulevat olemaan Starsille todella tärkeitä palasia tulevaisuudessa.
Frederik Andersenin pelejä en kunnolla kerennyt seuraamaan MM-kisoissa, mutta nähdyissä peleissä vähintäänki ok-tasolla. Tuntui kiekkosateessa enimmäkseen kontrolloivan paluukiekkoja ja muutenkin pelasi välillä jäätävän hyvin. Nuori kaveri kumminkin kyseessä ja täytyy muistaa, että jokainen askel on kohti parempaa huomista.