Sen enempää marisematta täytyy kyllä sanoa, ettei se linjakaan kyllä kestänyt läpi pelin. Siinähän se eilinen ongelma olikin kun kukaan ei oikeasti tiennyt mitä kentällä sai tehdä ja mitä ei. FPS:n kaveri astuu Sportin pelaajan lavan päälle ja Sportin kaveri saa kaksi minuuttia koukkaamisesta. Patrik Westerback niittaa kaverin naama edellä pleksiin selkeällä selkääntaklauksella ilman jäähyä. Mun mielestä Vuohtoniemen linjassa ei sinänsä ollut mitään vikaa, mutta aivan liian nuorena ja aivan liian kokemattomana hänen ei kannattaisi alkaa kirjoittamaan raamattua uudelleen.
Eli hän valitsi otteluun tiukan linjan. Fine. Mutta olisi sitten pitänyt sen linjan läpi pelin ja kaikissa tilanteissa. Tuossa lopussa tuli muutama sellainen tilanne, josta jokainen pystyy näkemään, että tuomariltakin oli havaittavissa selkeää kostamista. Olisi hienoa, jos joku saisi ottelun lopun nettiin. Siinä nimittäin on olisi paljon nähtävää. Pelihän oli siinä vaiheessa jo ratkennut, joten mitään vaikutusta tulokseen sillä ei sinänsä ollut, mutta aika koomisia piirteitä siitä löysin.
Mun mielestä tilanne on se, että kaksi identtistä tilannetta vaatii samanlaisen tuomion, vaikka ne tapahtuisivatkin eri erissä.Tämän ei ole todellakaan tarkoitus olla mikään itkuvirsi, vaan ihan yleistä keskustelua. Ottelun lopputulokseen Vuohtoniemen toiminnalla ei ole mitään tekemistä. Sport oli niin totaalisen paska, saamaton, hengetön lauma Ikeaan matkalla olleita eläkeläisiä.
Ottaa syvästi päähän se, että tuollaisella jengillä on niin hienot kannattajat. Istuvat koko päivän bussissa mennäkseen kannustamaan omaa jengiään jonnekkin metsään ja vaikka oma jengi onkin kentällä täysin munaton, niin kukaan ei valita vaan pitää silti hauskaa reissulla.
Reissu sinänsä oli mun mielestä ehkä paras koskaan ja "diskobussissa" fiilis meni välillä jo ihan överiksikin asti. Kaikilla oli silti hauskaa. Bussit oli jaoiteltu loistavasti "teinibussiksi" ja "bilebussiksi". Molemmissa oli hyvä tunnelma, mutta kotiin tullessa teinibussissa oli rauhallista ja toisessa bussissa ihan bileet pystyssä. Matkanjohtaja sanoikin matkan aikana, että jos joku haluaa mielummin ottaa vähän rauhallisemmin, niin saa vaihtaa rauhallisempaan bussiin.
Kaikki joiden kanssa olen matkan aikana ja sen jälkeen puhunut, ovat sanoneet reissun olleen aivan loistava. Yhdyn heihin täysin.
Itse odottelen jo vesi kielellä seuraavaa reissua!