Onko 90-vuotiaalla viheröityynellä vanhuksella juhlaottelua tulevalla kaudella?
Kyllä on! Juhlaottelu on 27.11., jolloin kohdataan TuTo Hockey. Eli ”töiden” merkeissä juhlitaan.
Onko 90-vuotiaalla viheröityynellä vanhuksella juhlaottelua tulevalla kaudella?
Täytyy yrittää päästä tuolloin paikalle juhlimaan teidän synttäreitä ja tovereitten voittoa. No ensi perjantainakin kohdataan Mestiksen avauspelissä Turussa. Kiva kun sarja vihdoinkin alkaa.Kyllä on! Juhlaottelu on 27.11., jolloin kohdataan TuTo Hockey. Eli ”töiden” merkeissä juhlitaan.
Huomenna sitten hieman poikkeuksellisesti klo 20 Hermes kotona. Saa nähdä miten vaikuttaa yleisömäärään.
Älä huoli. Laatu korvaa määrän. Ainut ongelma taitaa olla, että Hermeksen kannattajat joutuvat valitsemaan Bumtsibumin ja CMoren välillä.Pahaa pelkään, että huomenna myöhäinen ottelun alkamisaikakin aiheuttaa ison läjän tekosyitä olla tulematta hallille :(
Otto teki tänään kuusi tehopistettä. Aika kova pelimies Mestikseen.Onpa FPS kovassa lyönnissä. Olen nyt katsellut muutaman matsin ja kyllä se taitaa teidän kannaltanne ikävä kyllä olla niin, että Niemis Ottoa kutsuu piakkoin isommat ympyrät. Noilla esityksillä ja tehoilla sopimus puretaan ja toivotetaan onnea tulevaan. Hienoa hänelle, mutta huono teille. Nauttikaa kun vielä voitte.
Tiistain pelissä tuli neljä pistettä. 10 pistettä kahteen viimeiseen taitaa olla aika hyvä suoritus! Tänään kuitenkin vain 14 minuuttia peliaikaa.Otto teki tänään kuusi tehopistettä. Aika kova pelimies Mestikseen.
Eipä kyllä uskoisi jatkoajan keskustelupalstan perusteella. Ehkäpä kypsä siipi on aktiivinen täällä ja ne toiset muualla.Itse en ollut KV-FPS matsissa paikalla, mutta kuulin, että Forssa fanit oli käyttäytynyt huonosti, osittain. Hjalliksen huorat... ja tämmöistä. Eihän Harkimo ole ollut enään mukana vuosiin.
Yksittäisiä idiootteja on valitettavasti joka paikassa. Ei kannata lähteä yleistämään.Itse en ollut KV-FPS matsissa paikalla, mutta kuulin, että Forssa fanit oli käyttäytynyt huonosti, osittain. Hjalliksen huorat... ja tämmöistä. Eihän Harkimo ole ollut enään mukana vuosiin.