Tää oli kyllä legendaarinen. Tosin Tommi itsekin oli joutunut keskeyttämään.Tarkoitatko Tommi Mäkistä? Carloksen auto syttyi palamaan. Mitääää.
Tää oli kyllä legendaarinen. Tosin Tommi itsekin oli joutunut keskeyttämään.Tarkoitatko Tommi Mäkistä? Carloksen auto syttyi palamaan. Mitääää.
Mielenkiintoista. Säännöt sanovat selkeästi että kuuluu tulla sisään seuraavalla kierroksella vasta.Samalla kierroksellahan tuo tuli. Seuraavalta kierrokselta olisi ollut vasta viimeisen kierroksen lopuksi, eli olisi ns. kisattu vain ne viimeiset mutkat ruutulipulle, eikä kokonaista kierrosta.
No höpö höpö. Max sai uudet renkaat ja yli 10 sekunnin johdon kiinni, kun n. viisi kierrosta oli jäljellä. Kyllä tänään kaikki tapahtumat suosivat Maxia.
Netflixin sarjassa muistaakseen Bottas puheli muuta
Voitti 10 kisaa vs Lewis 8.
Eihän tuo millään tavalla nyt Maxin vika ollut. Kannattaisi varmaan tuo aggressio suunnata mieluummin Latifin suuntaan, hänhän sen auton meni seinään ajamaan.
Vilander toivottavasti ainakin. Merviä ei kaivata. Juusela ihan ok selostaja loppujen lopuksi. Oikarinen myös kun ei fanita liikaa Mersua.Toivottavasti Vilanderit ja kumppanit jatkavat Viasatilla
Tosin Tommi itsekin oli joutunut keskeyttämään.
No mutku sitku ja totku.
Olisi Mersukin vaihtanut renkaat. Mutku totku sitku.
Täytyy kyllä hieman muokaten siteerata Kari Jalosta ja todeta että tässä sarjassa ei ollut kuin yksi ämmä ja se oli Toto Wolff.
Ei niissä ollut merkkiäkään loppuunkulumisesta. Max ei saavuttanut Hamiltonia enään vaikka Lewiksella oli kierroksella ohitettavia. Ero oli monen kierroksen ajan pysynyt 11 sekunnissa..No höpö höpö sinne vaan. Nuo seikat ei poista sitä faktaa, että nyt Hamiltonin renkaista ei jouduttu testaamaan sitä lopullista kestävyyttä.
Wolf on ollut ämmä, mutta ihan samat sanat kyllä Hornerillekkin. Jatkuvaa inisemistä kummaltakin.Täytyy kyllä hieman muokaten siteerata Kari Jalosta ja todeta että tässä sarjassa ei ollut kuin yksi ämmä ja se oli Toto Wolff.
Tää oli kyllä legendaarinen. Tosin Tommi itsekin oli joutunut keskeyttämään.
No ne nyt ei missään nimessä olisi loppuneet, ihan täyttä harhaa spekuloida tällaisella asialla. Varsinkin kun miettii millainen rengaskuiskaaja on kyseessä. Verstappenin renkaat kului myös, ja kiinniotettava gäppi alkoi olla luokkaa 1,3sek/kierros, kun siihen asti se oli oikeasti ollut jotain 0,6sek/kierros.No höpö höpö sinne vaan. Nuo seikat ei poista sitä faktaa, että nyt Hamiltonin renkaista ei jouduttu testaamaan sitä lopullista kestävyyttä.
Minä olen palstan paras kirjoittaja.Pidin sinua laatukirjoittajana.
Niin, FIAn sääntöjen mukaan mitään ohittamisia ei olisi pitänyt tapahtua, koska kilpailunjohtaja oli jo turva-auton takana. Nyt kun autot välistä päätettiin ohittamaan turva- ja johtoauto, niin olisi FIA:n sääntöjen mukaan pitänyt odottaa, että letka on jälleen kasassa. Nyt näin ei toimittu.
Noh noh, kyllähän se Christian Hornerkin oli ihan täysin hamekankaan ja peruukin arvoinen. Mutta, tuo nyt vain kuuluu molempien työhön, kun pitää yrittää kääntää hommaa oman tiimin eduksi. Kuskit ottivat tilanteen paljon paremmin kuin tallipomot, ja siitä iso hatun nosto heille. Yleensä menee kiekossakin niin, että valmentajat tuntuvat ottavan vääryydet paljon raskaammin kuin pelaajat itse.Täytyy kyllä hieman muokaten siteerata Kari Jalosta ja todeta että tässä sarjassa ei ollut kuin yksi ämmä ja se oli Toto Wolff.
Tommi Mäkinen ajoi historic-auton öljyistä pihalle, kun tumpelot britit eivät saaneet tietä siivottua. Se, mitä Carlokselle kävi kuulostaa toki halvalta, mutta todellisuudessahan Carloksen olisi pitänyt ajaa vielä siirtymä, vaikka jollain ilveellä olisivatkin auton saaneet ajoissa käyntiin.