Jep, kommentaattorit ihan pihalla. Vasta kun molemmat Ferrarit kuvissa niin tajusivat miksi Sainz laitettiin radalle.Ferrarilta hyvä taktinen veto pistää Sainz vetoavuksi Leclercin viimeiseen vetoon.
Viime kisassa sarjan toiseksi huonoimmalla autolla tuli maaliin kahdeksantena*, joten näyttäisi tulevan edelleen tulosta. Toki aika-ajot eivät suju ollenkaan, mutta ensimmäisellä kierroksella taas poimii muutamat sijat korjaten tilanteen.Kimin varmaankin kannattaisi laittaa jo hanskat tiskiin, ei tuosta näytä tulevan enää mitään.
Viime kisassa sarjan toiseksi huonoimmalla autolla tuli maaliin kahdeksantena*, joten näyttäisi tulevan edelleen tulosta. Toki aika-ajot eivät suju ollenkaan, mutta ensimmäisellä kierroksella taas poimii muutamat sijat korjaten tilanteen.
*Oikeasti seitsemäntenä, mutta tuomarit päättivät, että säännöt eivät koske Norrista tällä kertaa
Ällistyttävintä on se että ajoitus jopa onnistui. Ferrari ylitti itsensä.Ferrarilta hyvä taktinen veto pistää Sainz vetoavuksi Leclercin viimeiseen vetoon.
Oi mieletöntä!Intteri startti tulossa!
No ei usko. Peli lienee selvä ekalla kierroksellaUskooko joku Bottaksen voittoon? Minä en.
Itse hieman toivon sitä. Ihan aidosti. Kuivalla olisin uskonut siihen, nyt jää luultavasti toiveeksiUskooko joku Bottaksen voittoon? Minä en.