Formula 1 – liveseuranta

  • 1 147 878
  • 23 255

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitten se on selvä asia mutta vähän kyllä kisailun vastaista jos voit ekalla aluella ohittaa ja tokalla vielä karata siipi auki.
Käy tuota aina silloin tällöin. Monesti mittauspiste saattaa olla ennen mutkaa ja DRS-alue sen jälkeen. Voisihan tuohon ekaan DRS-alueeseenkin päästä edellä siipi auki, jos ohittaisi vikassa mutkassa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Sitten kun Bottas kolaa useamman auton keulilta helvettiin, niin Alfa päättää ripuloida kollektiivisesti housuun. Siellä oli isoja pisteitä jaossa mutta mitäpä niistä.

Hieno voittaja saatiin kuitenkin.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Käy tuota aina silloin tällöin. Monesti mittauspiste saattaa olla ennen mutkaa ja DRS-alue sen jälkeen. Voisihan tuohon ekaan DRS-alueeseenkin päästä edellä siipi auki, jos ohittaisi vikassa mutkassa.
Juu on sitä kaikenlaista nähty mutta kuvittelin että tämä tilanne on jossa todella on kaksi aluetta jotka mitataan erikseen.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Hamilton ei meinannut pysyä pystyssä podiumilla.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu en ihan tarkkaan ole jaksanut selvittää että missä se mittauspiste on mutta miten molemmilla oli siipi auki jälkimmäisellä alueella kun siinä ei enää ollut kierroksella ohitettavaa vai onko ne siis kuitenkin yksi alue mittauspisteen suhteen?
Yksi mittauspiste tosiaan määrittää molempien DRS-alueiden osalta homman.
 

NumberFour

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Chiefs, Arsenal, Ronnie O.
Hamilton ei meinannut pysyä pystyssä podiumilla.
Samaa katselin itsekin,nojaili seinään ja ei meinannut päästä omin avuin yhteiskuvaan, Oconkin taisi kysellä onko kaikki ok.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitten kun Bottas kolaa useamman auton keulilta helvettiin, niin Alfa päättää ripuloida kollektiivisesti housuun. Siellä oli isoja pisteitä jaossa mutta mitäpä niistä.

Hieno voittaja saatiin kuitenkin.
Alfalla on kyllä iso peiliinkatsomisen paikka. Nyt oli otettavissa isoja pisteitä, mutta tuloksena nollat tauluun. Katastrofi.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Miten niin pelle. Perustele edes hiukan.
Jos yhtään seuraa lajia myös kisojen ulkopuolelta niin siitä selviää paljon. Kaikki mitä suustaan päästää on ihan täyttä paskaa. Tekopyhä ja itseään täynnä kuin ilmapallo. Luulen että en ole ainut joka on tätä mieltä. Sitä en kiellä etteikö ajaa osaisi. Radallakin kyllä aina ihme kitinää ja itkemistä kaikesta.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Sir Hamilton alistaa jälleen. Lisäpisteet kyynelten kostuttamista karvalakeista.
 
Jos yhtään seuraa lajia myös kisojen ulkopuolelta niin siitä selviää paljon. Kaikki mitä suustaan päästää on ihan täyttä paskaa. Tekopyhä ja itseään täynnä kuin ilmapallo. Luulen että en ole ainut joka on tätä mieltä. Sitä en kiellä etteikö ajaa osaisi. Radallakin kyllä aina ihme kitinää ja itkemistä kaikesta.
Oletkohan nyt sekoittanut Verstappenin ja Hamiltonin keskenään? Ihan vaan, kun vertailee vuosien varrelta haastatteluja ja mitä sieltä suusta ulos tulee?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitten se on selvä asia mutta vähän kyllä kisailun vastaista jos voit ekalla aluella ohittaa ja tokalla vielä karata siipi auki.
Toisaalta ideana siinä on, että voi ensimmäisellä alueella tulla lähelle ja toisella mennä ohi. Eli tarkoitus on vain helpottaa ohittamista yleisesti, kun tuolla radalla se on lähtökohtaisesti vaikeaa.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Oletkohan nyt sekoittanut Verstappenin ja Hamiltonin keskenään? Ihan vaan, kun vertailee vuosien varrelta haastatteluja ja mitä sieltä suusta ulos tulee?
En ole sekoittanut ketään keskenään. Hamilton nyt vaan sattuu olemaan ainakin itselleni sellainen persoona joka pistää vituttamaan aina kun suunsa avaa.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Sitten se on selvä asia mutta vähän kyllä kisailun vastaista jos voit ekalla aluella ohittaa ja tokalla vielä karata siipi auki.
Joo ja tosiaan Sainz sai kierroksella ohitettavasta siiven auki.
 

Hexa

Jäsen
Jos yhtään seuraa lajia myös kisojen ulkopuolelta niin siitä selviää paljon. Kaikki mitä suustaan päästää on ihan täyttä paskaa. Tekopyhä ja itseään täynnä kuin ilmapallo. Luulen että en ole ainut joka on tätä mieltä. Sitä en kiellä etteikö ajaa osaisi. Radallakin kyllä aina ihme kitinää ja itkemistä kaikesta.
Itseäni kanssa ärsytti joskus aiemmin nuo ominaisuudet Hamiltonissa, mutta tällä kaudella olen alkanut arvostamaan häntä entistä enemmän ja enemmän kuljettajana. Tuntuu myös löytäneen tällä kaudella vielä entisestään lisää itsevarmuutta ja henkistä kovuutta. Yleensä olen aina fanittanut kunkin hetkistä parasta kuljettajaa, joten Hamilton on siinä mielessä poikkeus, että vasta tällä kaudella olen oikeasti tajunnut miten ilmiömäinen kuski onkaan kyseessä ja viime kisoissa erityisesti. Vielä alkukaudesta olin sitä mieltä, että maailmanmestari saisi jo vaihtua, mutta Hamilton on kyllä osoittanut olevansa sen arvoinen kuljettaja tänäkin vuonna ja pystyy sen kyllä edelleen ajamalla ottamaan.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Itseäni kanssa ärsytti joskus aiemmin nuo ominaisuudet Hamiltonissa, mutta tällä kaudella olen alkanut arvostamaan häntä entistä enemmän ja enemmän kuljettajana. Tuntuu myös löytäneen tällä kaudella vielä entisestään lisää itsevarmuutta ja henkistä kovuutta. Yleensä olen aina fanittanut kunkin hetkistä parasta kuljettajaa, joten Hamilton on siinä mielessä poikkeus, että vasta tällä kaudella olen oikeasti tajunnut miten ilmiömäinen kuski onkaan kyseessä ja viime kisoissa erityisesti. Vielä alkukaudesta olin sitä mieltä, että maailmanmestari saisi jo vaihtua, mutta Hamilton on kyllä osoittanut olevansa sen arvoinen kuljettaja tänäkin vuonna ja pystyy sen kyllä edelleen ajamalla ottamaan.
Itsekin kannustin avoimesti Rosbergia, silloin kun ajoivat yhdessä ja Hamilton oli jo Kimin mestaruuskaudella inhokki. Sitten kun Vettel hieman haastoi Hamiltonia, niin olin Vettelin kelkassa. Mutta viime kaudella sitä rupesi ehkä tajuamaan kuinka kova kuski Hamilton oikeasti on. Mielestäni selvästi GOAT ja Schumin sekä Sennan pitäminen kovempana on samaa kategoriaa kuin "Kekkosen aikana kaikki oli paremmin".
 

Hexa

Jäsen
Itsekin kannustin avoimesti Rosbergia, silloin kun ajoivat yhdessä ja Hamilton oli jo Kimin mestaruuskaudella inhokki. Sitten kun Vettel hieman haastoi Hamiltonia, niin olin Vettelin kelkassa. Mutta viime kaudella sitä rupesi ehkä tajuamaan kuinka kova kuski Hamilton oikeasti on. Mielestäni selvästi GOAT ja Schumin sekä Sennan pitäminen kovempana on samaa kategoriaa kuin "Kekkosen aikana kaikki oli paremmin".
Kuulostaa todella tutulta. Hieman samoin perustein olen itsekin aina ennen ignoorannut Hamiltonin. Johtuen myös omalla kohdalla siitä, että Rosberg oli koko ajan oma suosikki ja jolle toivoin maailmanmestaruutta. Se taas on perua jo Keken ajoista jolloin fanitin Kekeä todella suuresti. Mutta kyllähän se on myönnettävä, että Hamilton alkaa olemaan kaikkien aikojen kuski.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseäni kanssa ärsytti joskus aiemmin nuo ominaisuudet Hamiltonissa, mutta tällä kaudella olen alkanut arvostamaan häntä entistä enemmän ja enemmän kuljettajana. Tuntuu myös löytäneen tällä kaudella vielä entisestään lisää itsevarmuutta ja henkistä kovuutta. Yleensä olen aina fanittanut kunkin hetkistä parasta kuljettajaa, joten Hamilton on siinä mielessä poikkeus, että vasta tällä kaudella olen oikeasti tajunnut miten ilmiömäinen kuski onkaan kyseessä ja viime kisoissa erityisesti. Vielä alkukaudesta olin sitä mieltä, että maailmanmestari saisi jo vaihtua, mutta Hamilton on kyllä osoittanut olevansa sen arvoinen kuljettaja tänäkin vuonna ja pystyy sen kyllä edelleen ajamalla ottamaan.
Olen aina pitänyt Hamiltonia todella kovana kuskina ja arvostanut hänen ajotaitojaan, mutta en ole koskaan fanittanut yhtäkään kuskia pelkästään suoritustason perusteella. En ole koskaan tykännyt Hamiltonin persoonasta, vaikka olenkin pitänyt häntä ruudukon parhaimmistoon kuuluvana kuskina ihan F1-uran alusta alkaen.

Hamiltonin uran jälkeen häntä on helpompi muistella lämmöllä, mutta siihen asti tuo persoona ja myös ylivoima radalla ovat lähinnä ärsyttäviä asioita. Toki Hamilton osaa myös tuoda viihdettä kisoihin, jos ei pääse ajelemaan paalulta voittoon, eli sitä kyllä arvostan.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En vaan vittu pääse yli tosta Juuselasta...joo, tiedän ettei ole pakko kuunnella mutta vittu mitä itkua taas tuosta sateesta. Rivien välistä pystyy lukemaan että ei pitäisi kisata. Vainio vieressä sitä mieltä että kisaan vaan, se on kaikille sama.

E: F3 kisa siellä alkamaisillaan, jos alkaa sateen vuoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös