Formula 1 – liveseuranta

  • 1 152 008
  • 23 255

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Bottas on kyllä edelleenkin todella surullinen tapaus ja tulee kyllä sitä olemaankin (radalla). Ei tule todellakaan koskaan voittamaan mitään. Lopettaisi vaan koko uransa.
Olen yrittänyt olla kaverin puolella ja toivoa parasta, mutta ei tule hevon helvettiä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tulee Uuno armeijassa ja bilis mieleen.

"Ohhoh onpas huonossa paikassa, Noh tosta Norrisilla kilkkaan Maxin ja itse vedän pusun Checolle"
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oopi

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Bottas on kyllä edelleenkin todella surullinen tapaus ja tulee kyllä sitä olemaankin (radalla). Ei tule todellakaan koskaan voittamaan mitään. Lopettaisi vaan koko uransa.
Olen yrittänyt olla kaverin puolella ja toivoa parasta, mutta ei tule hevon helvettiä.
Perkele että menisi ensi kaudeksi tallipaikat uusiksi jos kaikki "ei tule koskaan voittamaan mitään" kuskit lopettaisivat.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bottas on kyllä edelleenkin todella surullinen tapaus ja tulee kyllä sitä olemaankin (radalla). Ei tule todellakaan koskaan voittamaan mitään. Lopettaisi vaan koko uransa.
Olen yrittänyt olla kaverin puolella ja toivoa parasta, mutta ei tule hevon helvettiä.
Onhan Bottas voittanut aika monta kisaa ja ajanut muutenkin hyvin koko uransa ajan. Ei ole Hamiltonin tasoinen kuski, mutta eipä ole juuri kukaan muukaan. Tänään paha virhe, mutta ei se tee Bottaksesta surkeaa kuljettajaa.
 
Ei saatana. Kerrankin herkulliset sääolosuhteet hyvälle kisalla niin eikös Bottas tuhoa kaikkien muiden paitsi Hamiltonin kisan ekassa mutkassa. Nyt oli sellaista suorittamista Bottakselta että joissain talleissa mietittäisiin jo kuskivaihdoksia. En tiedä mitä Valtterille on tapahtunut mutta taso on laskenut aika dramaattisesti viime aikoina.
Taso on laskenut? Ok, ei pääse ruudusta liikkeelle, mutta viimeiset 4 kilpailua ruutulipulle sijoilla 4., 3., 2. ja 3.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oopi

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Hirveä itku ja parku kun Bottas toteuttaa palstalaisten ohjetta. Lappu laitettiin lattiaan ja auto rupesi sutimaan. :D
Onneksi Totolla on maski päässä, niin ei tarvitse hymyä piilotella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oopi

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Lähdetään varmaan turva-auton takaa liikkeelle ettei Hamiltonille käy vahingossakaan mitään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös