Oli kuulemma pirun hankala kiristää, mutta ajattelivat että tämä on ihan normaalia.Ei kiristettäessä huomattu mitään että nyt on mutterissa jotain vikaa. Tämähän on vaahtomuovia!
Oli kuulemma pirun hankala kiristää, mutta ajattelivat että tämä on ihan normaalia.Ei kiristettäessä huomattu mitään että nyt on mutterissa jotain vikaa. Tämähän on vaahtomuovia!
Hajoaako Hondan kone?
Valen pyöränpultit: Aliexpressin titaani = kiinantina.Ei tinasta vaan titaanista.
Ei ainakaan täällä. CMore siis.
Joo, samaan johtopäätökseen päädyin itsekin, meni vain herrojen jutustelut vähän ohi.Ei, Juusela ja Oikarinen vaa pyörittelee kaiken maailman kauhuskenaarioita.
Kuvassa se näyttää ihan hyvältä.Valen pyöränpultit: Aliexpressin titaani = kiinantina.
Tätä olen aina sanonut, kun jengi valittaa muista kisoista. Tylsiä on muitakin, mutta ei näin tylsiä...Vittu kuinka tylsä kisa. Ihan ylivoimaisesti kauden surkein kisa.
Vittu kuinka tylsä kisa. Ihan ylivoimaisesti kauden surkein kisa.
Kimi ottanut 14sek kiinni jo Giovinazzia. Kova on tahti.
Monacon ongelma on se, että ei oikein edes jännitä, kun tietää ohittamisen täysin mahdottomaksi. Virheisiinkään ei voi oikein painostaa, kun ei sen edessä olevan tarvitse ajaa yhtään tosissaan, etkä silti pääsee edes yrittämään ohittamista. Huomenna on taas f1 youtubekanavalla huippuhetket, jotka koostuvat varikkopysähdyksistä. Bottas pääsee isoihin valoihin siinä kompilaatiossa.Tätä olen aina sanonut, kun jengi valittaa muista kisoista. Tylsiä on muitakin, mutta ei näin tylsiä...
MInun mielestä kisa on automaattisesti hyvä jos Hamiltonilla ei kaikki suju.
Lopputulos voi olla hyvä vaikka kisa olisi paska...MInun mielestä kisa on automaattisesti hyvä jos Hamiltonilla ei kaikki suju.
Paljonkohan Monacossa pitäisi olla nopeampi/kierros, että voisi ohittaa radalla? Veikkaan, että 2 sek ei riitä, vaikka tallikaveri antaisi tilaakin.EDIT: Tuntuu ottavan 2sek kiinni joka kierroksella. Näinköhän menee vielä ohi?