Formula 1 – liveseuranta

  • 1 148 010
  • 23 255

ijuka

Jäsen
Kyllä osaa olla karsean kuuloisia nää moottorit, aivan hirveitä. Kuin vanhaa pölynimuria kiduttaisi.

Hm räikkönen just sopivasti kävi varikolla just ennen turva-autoa, voihan nenä.
 

Barney

Jäsen
Ja nyt oli Magnussenin vuoro. Olisi kiva nähdä Steinerin reaktioita näihin spedeilyihin.
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä on asiantuntijoita, osataan mennä mm. Bottaksen pään sisälle... Siellä rattaat raksuttaa jo kovaa, että Lewis tulee takaa. Pitäskö mun päästää se ohi, niin Toto antaa sit tikkarin kisan jälkeen
IS:ssä on vaan tyhjän länkyttäjiä
Nimenomaan! Täältä saa irti enemmän tunnepuolelta kuin IS:n monotoonisesta sössötyksestä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sinne menee Valtterin voitto...
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olisiko jollain linkata toimivaa streamia esim yv:llä?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kyllä mä turvallisuusnäkökohdat ymmärrän, mutta eikö tuo nyt olisi voinut mennä sillävirtuaalisella safety carilla?
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Sehän ohitti Giovanazzin aiemmin ja nyt on kaks sijaa perässä. Selvästi sillä oli ihan kohtalaisesti merkitystä, vai mitä ajat takaa?
En ole seurannut yhtään Kimin kisaa, huomasin vaan että kävi juuri ennen turva-autoa stopilla. Yleensähän tuolla on positiivinen vaikutus.
 

Barney

Jäsen
Niin, Grosjean yleensä hölmöilee. Magnussen ajaa tälläkin hetkellä hyvin... Ja sit Haas hajos
Kyllä sitä on Magnussenillakin uransa aikana melko useasti kolissut. Voihan se olla, että Kevinillä on ollut vain huonoa tuuria, mutta itse en tähän teoriaan usko.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Huoh millaisista paskoista turva-autoa sinne laitetaan
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Meneekö kierrostakaan kun Hamilton pyyhältää Nastolan mukavasta miehestä ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös