Formula 1 – liveseuranta

  • 1 149 460
  • 23 255

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
0,053 sekuntia, näin pitäisi olla sijojen yksi ja kaksi välilläkin.
 
Jos Bottas olisi ollut Alonson autossa viimeisillä kierroksilla tai Perezin autossa viimeisillä kierroksilla niin Bottaksen sijoitus olisi ollut neljäs. Bottas ei olisi ottanut mitään riskiä ohitusyritykillä ja täällä olisi kehuttu kuinka järkevää Bottaksen ajo olisi ollut....
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Jos Bottas olisi ollut Alonson autossa viimeisillä kierroksilla tai Perezin autossa viimeisillä kierroksilla niin Bottaksen sijoitus olisi ollut neljäs. Bottas ei olisi ottanut mitään riskiä ohitusyritykillä ja täällä olisi kehuttu kuinka järkevää Bottaksen ajo olisi ollut....
Jos Bottas olisi Verstappen ja ajaisi Maxin autolla, niin Valtterilla olisi tällä hetkellä 17 voittoa.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Montakohan taskuvarkautta tapahtuu tuossa katsojien radan valtauksessa? Turistit siellä ihan mehuissaan painelee omg f1 rata selfieee... ja paikalliset katujampat siellä kerjää hedelmät kis kis. Over under joku 600,5?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Bottas olisi Verstappen ja ajaisi Maxin autolla, niin Valtterilla olisi tällä hetkellä 17 voittoa.
Mä taas väitän että ei olisi lähellekkään. Toi Red Bull on nimenomaan hyvä auto Maxin käsissä. Se on tehty ihan täysin Maxin hanskaan ja tulos on sen mukaista. Moni muu ei välttämättä tuolla samanlaista tulosta tekisi.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mä taas väitän että ei olisi lähellekkään. Toi Red Bull on nimenomaan hyvä auto Maxin käsissä. Se on tehty ihan täysin Maxin hanskaan ja tulos on sen mukaista. Moni muu ei välttämättä tuolla samanlaista tulosta tekisi.
Tää on kyllä ikuinen meemi, että joku auto on tehty täysin jollekin kuskille. Voin kuvitella, kun Adrian Newey piirtää taululleen kaikki ominaisuudet, joissa Max on hyvä ja sitten vasta alkaa suunnittelemaan aerodynaamisesti parasta autoa.

Ei Bottas ole toki lähellekään yhtä lahjakas kuin Max, mutta liian vähän arvostetaan Valtterin aikaa Mersulla. Tärkeintä, että mies on itse sinut tuon ajanjakson kanssa ja hanhinaamat voivat sitten kaakattaa foorumeilla sen minkä jaksavat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei Bottas ole toki lähellekään yhtä lahjakas kuin Max, mutta liian vähän arvostetaan Valtterin aikaa Mersulla. Tärkeintä, että mies on itse sinut tuon ajanjakson kanssa ja hanhinaamat voivat sitten kaakattaa foorumeilla sen minkä jaksavat.
Olen myös aivan varma siitä, että ei Bottas tuolla edelleen ajaisi jos miestä ei kuskina arvostettaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös