Formula 1 – liveseuranta

  • 1 143 372
  • 23 229

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
vmp.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ferrarilla varmaan kiva debrief tulossa. Tosin kuskit ajoivat kyllä ihan tosissaan niin kuin pitääkin.

Ja Maxille kymmenes putkeen ja ennätys täysin omiin nimiin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vasseurilla nousi hiukset pystyyn kun Leclerc esittelee riskitöntä ajoaan.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Boltteri sittenkin pisteille. Siihen on syynsä miksi en harrasta vedonlyöntiä tahi toimi F1-asiantuntijana.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun Mersu+Hamilton combon ylivoima päättyi, saatiin vielä ylivoimaisempi Red Bull+Verstappen combo tilalle. Tylsää, niin tylsää. Silti aina vaan tulee katsottua jospa joku muu voittaisi. Ver vie varmaan kaikki loput kisat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Bottas pisteille, LET'S GO!!

Hyvä kisa Maxin takana.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oli kyllä viihdyttävää settiä, etenkin Ferrarien vääntö lopussa. Vähän olin Leclerclin puolella tuossa mutta itse mokasi kun siinä parhaassa yrityksessä veti itse pitkäksi.

Näennäistä voittotaistoakin saaiin muutama kierros mutta sieltä se Max jyräsi tutusti maisemaan. Hyvä kisa kuitenkin kaikin puolin.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, Verstappenin voitto on selviö jos ei joku saa joskus miestä ulos kolaroimalla. Mutta kun sen ykkössijan unohtaa, niin jälkimmäinen puolisko tästä kisasta oli kyllä varsin tapahtumarikas.
Voihan tuo RB teoriassa leipoakin, mutta joo aika kone ajamaan. Ei paljoa ole henkilökohtaisia virheitä tullut viimeaikoina tai huonoja kisoja. Hämis aikoinaan alkoi hölläilemään, kun mestaruus oli hanskassa, mutta Max tykkää voittaa.

Ferrarit tarjoilivat kyllä hyvää viihdettä lopussa. Teoriassa alussakin olisi voinut jännittää, mutta jotenkin tuo Maxin ohitus tuntui olevan enemmän ajan kysymys.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eli sua kiinnostaa vain ykkössija, eikä sekään kiinnosta, jos sillä sijalla ei ole Hamilton.

Miten musta tuntuu, että tämä laji ei ole sua varten?

Miten musta tuntuu, että olet harmistuneena kysynyt samaa aiemminkin?

Oon katellut lajia Ruusperin ajoista asti sitä mukaa kuin kasarilla tv:stä näki. Enköhän tiedä onko lajissa vika vai tässä tämän hetkisessä aikakaudessa, jossa kisat ovat kuin maalin kuivumista katsoisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös