Formula 1 – liveseuranta

  • 1 145 547
  • 23 234

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hemmetti ei oo Bottas parhaimmillaan märällä. Toki olosuhteet tais huonontua vaan kokoajan.
Siinä oli yks parin minuutin väli, missä piti sillä yhdellä kierroksella onnistua. Zhou onnistui, Valtterilla meni vähän pieleen se kierros, niin tässä tulos. Sen jälkeen ei oikeastaan kukaan enää parantanut.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Oliko siellä itse Nigel Mansell Ferrarin vieraana? Viikset näytti tutuilta.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Siinä oli yks parin minuutin väli, missä piti sillä yhdellä kierroksella onnistua. Zhou onnistui, Valtterilla meni vähän pieleen se kierros, niin tässä tulos. Sen jälkeen ei oikeastaan kukaan enää parantanut.
Totta, mutta fakta on se, että oliko nyt kolmas aika-ajo putkeen, kun Zhou Bottasta parempi ja vielä aika isolla erolla. Bottas on nyt tallissa missä itse saa vaikuttaa enemmän kuin aikaisemmin ja pitäisi olla selvästi parempi, kuin Kiinan poika vielä tässä kohtaa uraa. Mitä pidemmälle kausi on mennyt, niin Zhou on ruvennut olemaan nopeampi jo ihan kisoissakin. Jaa a mitähän tuosta enää sanoisi. Alkukaudella näytti, että Valtteri on parempi rattimies kuin mitä Mersulla sai näyttää, nyt alkaa kelkka ainakin minun ajatuksissani kääntymään.

Mutta Sainzille iso käsi. Ansaittu paaluu.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Red Bullin suoravauhdilla Verstappen voi hyvinkin kohtaa jo ekan sektorin jälkeen. Mielenkiintoinen lähtö tulossa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Totta, mutta fakta on se, että oliko nyt kolmas aika-ajo putkeen, kun Zhou Bottasta parempi ja vielä aika isolla erolla. Bottas on nyt tallissa missä itse saa vaikuttaa enemmän kuin aikaisemmin ja pitäisi olla selvästi parempi, kuin Kiinan poika vielä tässä kohtaa uraa. Mitä pidemmälle kausi on mennyt, niin Zhou on ruvennut olemaan nopeampi jo ihan kisoissakin. Jaa a mitähän tuosta enää sanoisi. Alkukaudella näytti, että Valtteri on parempi rattimies kuin mitä Mersulla sai näyttää, nyt alkaa kelkka ainakin minun ajatuksissani kääntymään.
Kyllä Valtteri edelleen on selvästi parempi kuski. Tämänkin päivän "isoa eroa" on ihan turha katsoa, kun se johtui puhtaasti sadekelistä. Kuivalla säällä Valtteri on ollut kaikissa muissa kisoissa parempi, paitsi Bakussa, josta on tullut ihmeellinen mörkö Valelle. Nyt on erinäisten sattumien ja huonon tuurinkin myötä ottanut aika-ajoissa takkiin muutaman kerran putkeen, mutta ei se kerro vielä mitään.

Tähän asti nähdyn perusteella Bottas on paljon parempi kuski kuin Zhou, mutta siitä huolimatta Zhou vaikuttaa olevan lähtökohtaisia odotuksia parempi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Red Bullin suoravauhdilla Verstappen voi hyvinkin kohtaa jo ekan sektorin jälkeen. Mielenkiintoinen lähtö tulossa.
Eipä tällä radalla se suoravauhti varsinaisesti pääse oikeuksiinsa, vaan auton aerodynamiikkaa koetellaan kovasti, kun on paljon nopeita mutkia. Aerodynamiikan suhteen Ferrari on ihan pätevä, mutta taitaa olla kuitenkin parhaimmillaan hitaammissa mutkissa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Laitetaanpa vaikka tänne: Voisiko joku vinkata mestaa Oulun keskustassa missä voi katsoa tämän päivän kisan?
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
F2-kisassa olisi kyllä lähtenyt Roy Nissanylta pää irti ilman haloa. Dennis Haugerin kanssa ns. T-törmäys.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Nissany on vaarallinen kuski. Aina mukana sähläämässä ja nyt meinasi itse tappaa itsensä ajattamalla Haugerin pihalle ja sieltä itsensä päälle. Näitä tämmösiä sähläreitä hirveät määrät nykyään joka luokassa, kun iskä maksaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo Nissany on vaarallinen kuski. Aina mukana sähläämässä ja nyt meinasi itse tappaa itsensä ajattamalla Haugerin pihalle ja sieltä itsensä päälle. Näitä tämmösiä sähläreitä hirveät määrät nykyään joka luokassa, kun iskä maksaa.
Siinä kyllä karma iski takaisin aika lujaa, kun Hauger sattui lopulta osumaan nimenomaan Nissanyyn. Onneksi ei käynyt pahemmin, mutta Nissany pitäisi kyllä heivata tuolta jo pois.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Roy Nissany on jopa ihan rattimies, kun vertaa hänen isäänsä Chanoch Nissanyyn.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös