Tämä meni vahingon piikkiin kun jäi jarrutus myöhäksi taistelutilanteessa. Ei kellekään rankkua olis hyvä.En toisaalta oikein tykkää, että Piastri saa ajattaa sekä Landon että Maxin radan ulkopuolelle.
Rankku ei vaadi tahallisuutta ja vika on Piastrin. Ei noista toki ekalle kiekalla ekasta mutkasta tulisi mitään, vaikka kolaroisivat, mutta kuitenkin. Lando menetti sijoituksen Hämikselle tuon takia. Max antoi Landolle sijoituksen takaisin, mutta jos olisi tehnyt muuten olisi varmaan jäänyt aika montakin sijaa. Siinä mielessä Maxin ratkaisu oli oikea, vaikka joutui antamaan Landolle sijan takaisin.Tämä meni vahingon piikkiin kun jäi jarrutus myöhäksi taistelutilanteessa. Ei kellekään rankkua olis hyvä.
Ja Hämis jäi neljänneksi kun Max ajatti ulos. Olkoon Maxin sijan takaisin anto sit vaikka tuosta. Yhtä kaikki nyt mielestäni reilu järjestys.Rankku ei vaadi tahallisuutta ja vika on Piastrin. Ei noista toki ekalle kiekalla ekasta mutkasta tulisi mitään, vaikka kolaroisivat, mutta kuitenkin. Lando menetti sijoituksen Hämikselle tuon takia. Max antoi Landolle sijoituksen takaisin, mutta jos olisi tehnyt muuten olisi varmaan jäänyt aika montakin sijaa. Siinä mielessä Maxin ratkaisu oli oikea, vaikka joutui antamaan Landolle sijan takaisin.
Perez mukavasti Russelin kontissa kiinni ni Bottas pääsee vähemmällä.Bottas pitää Mercedestä ja Red Bullia pilkkanaan.
Oonko mä ainut joka syttyy tästä kisasta? Sateet on kivoja yms. mut nyt mahtavaa kisaa!
Pelasi aamuyöhön videopelejä, joten ei ihme! Tämän takia ne äidit aina käskee menemään ajoissa nukkumaan.Verstappenilla on tänään kiukkupäivä, kaikki on pielessä.
Ei tuolla ihan hirveästi tapahtumia ole toisaalta ollut.Oonko mä ainut joka syttyy tästä kisasta? Sateet on kivoja yms. mut nyt mahtavaa kisaa!
Mä näen tässä taktiikkaeroja ja sytyn.Pelasi aamuyöhön videopelejä, joten ei ihme! Tämän takia ne äidit aina käskee menemään ajoissa nukkumaan.
Noiden pysähdysten osalta ihan pointtikin. Paska ohitusrata ja menettäynt molemmilla pysähdyksillä sijan undercuttiin.
Ei tuolla ihan hirveästi tapahtumia ole toisaalta ollut.
Vittu mitä paskaa.Joskus hyvinä aikoina ensin ajava kuski sai prioriteetin varikkopysähdyksissä, mutta McLaren halusi näköjään auttaa Landoa.