Ja Kimi ulkona ei hitto nyt taas.
Löi sentään tallikaverin, jos jotain positiivista hakemalla hakee.
Ja Kimi ulkona ei hitto nyt taas.
Kimi jä ensimmäiseen osioon. SItä tuossa varmaan haettiin.Eikö tuo ollut Giovinazzi?
Taidan tehdä saman.Laitoin juuri palautetta Cmorelle Juuselan negatiivisuudesta. Toivottavasti lukevat niitä.
Ei näy Sky sports mun kanavapaketeissa.
Juu. Tajusin vähän myöhään, sitä haettiin toki.Kimi jä ensimmäiseen osioon. SItä tuossa varmaan haettiin.
Toivookohan Niki lottoa tehdessään ettei voita mitään, koska se ei olisi reilua töitä tekemällä rikastuneita kohtaan?
No joo. En mä jaksa noiden striimien kanssa tapella. Mielummin maksan sen 30€ istun sohvalla ilman pelkoa lähetyksen katkeamisesta. Ja näkee salkkaritkin etukäteen.Laitoin yv:n
Mä aina toivon kun tarkastutan kimppalottoja et niissä ei ois mitään. Sanon oikeastaan aina et vituttais jos näissä on jotain. No onneksi ei moneen vuoteen ole ollut.
Onko jokin syy, miksi olet ylipäätänsä mukana niissä jos et halua voittaa?
Nyt Bottas iski kyllä kovan kierroksen. Juusela ei tajunnut tätä ollenkaan, vaikka purppuraa tuli koko ajan tauluun...
Ei tajunnut ei, kun keskittyi valittamaan, kuinka huono väli Valella ajaa kun Vettel edessä...Huoh tuota kaveria nyt. Täytyy laittaa lisää palautetta. Pitäisihän selostajan olla paremmin tilanteen tasalla.Nyt Bottas iski kyllä kovan kierroksen. Juusela ei tajunnut tätä ollenkaan, vaikka purppuraa tuli koko ajan tauluun...
Onko jokin syy, miksi olet ylipäätänsä mukana niissä jos et halua voittaa?
Leclercille taitaa tulla kohta kiire