Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Sadekelin kisa olisi ollut ihan kiva. Verstappen voittaisi silloinkin mutta voisi tulla jotain ylläreitä.
Enkä toivo vieläkään.En olisi vaikka 10 vuotta sitten koskaan uskonut toivovani Alonson voittoa.
Joo eihän K-Mag mitään ohitusta yrittänyt, vaan yllättyi, kun Perez meinasi tulla Sainzin ohituksen vuoksi syliin.Juusela naureskelee, että K-Mag yritti yltiöoptimistista ohitusta nurmikon kautta Perezistä... Kyllä mä näen ton niin, että Magnussen joutui väistämään tonne nurmikolle, kun Perez heitti puolittain eteen.
Jonkun kisa vielä loppuu mestareiden muuriin tänään, sanokaa minun sanoneeni.Tuollakin vetävät aika läheltä muuria, ei montaa Jallun juhlanumeroa väliin mahtuisi. Alonso jo takarenkaalla ottikin ensimmäiset kipinät muurista, taisi selvitä ongelmitta.
Sekin paikka on menty pilaamaan siirtämällä muuria kauemmas, ennen kolisi paremmin.Jonkun kisa vielä loppuu mestareiden muuriin tänään, sanokaa minun sanoneeni.
Jos se oli lokki, se oli sille kusipäälle ihan oikein. Siis lokille, ei Aaltolalle.Joko on Elisa Aaltola lentämässä Kanadaan? Verstappen ajoi linnun yli eikä pysähtynyt
Minkälaiset päästöt näissä muuten on vaikka ihan tavalliseen perheautoon verrattuna?Vaarallinen päästö Mersulta. Pakko tulla penaa.
Eihän vain ollut Valavuori? Tuleeko muuten teoreettisen lokin henkilöllisyyden arvoittelusta penaltia?Jos se oli lokki, se oli sille kusipäälle ihan oikein. Siis lokille, ei Aaltolalle.
Raportointinappia on painettu, saatpa tuta senkin epatto!Eihän vain ollut Valavuori? Tuleeko muuten teoreettisen lokin henkilöllisyyden arvoittelusta penaltia?