Onko ykkösen ja kakkosen välillä koskaan ollut kierrosta? Siinä olisi tavoiteltavaa.
Muuten ei olekaan enää muuta jännitystä koko kaudelle.
Mun foreca näyttää Barcelonaan ihan poutaa, sitten klo 17:00 paikallista kun kisa on jo ohi niin huimat 0,1mm. Ei tule tänään satamaan, yritetään vähän hypeä kun kaikki tietää että kuivalla Verstappen ajaa kruisaillen voittoon.F1TV:llä Pastor Maldonado ja vettä tulossa radalle. Vielä kun joku muu kuin Red Bull voittaisi, niin en keksi parempaa sunnuntaita.
Montmelon ennusteet kertovat, että sateen pitäisi alkaa 15-16 välillä. Barcelonaan on noin 30km kyseiseltä radalta, joten ilmeisesti sadealue ei ikinä tule kunnolla yltämään sinne.Mun foreca näyttää Barcelonaan ihan poutaa, sitten klo 17:00 paikallista kun kisa on jo ohi niin huimat 0,1mm. Ei tule tänään satamaan, yritetään vähän hypeä kun kaikki tietää että kuivalla Verstappen ajaa kruisaillen voittoon.
Aika tummalta kyllä näyttää taivas, olispa mun Foreca väärässä.Montmelon ennusteet kertovat, että sateen pitäisi alkaa 15-16 välillä. Barcelonaan on noin 30km kyseiseltä radalta, joten ilmeisesti sadealue ei ikinä tule kunnolla yltämään sinne.
Eri mieltä. Ei kyllä Hamiltoninkaan vika. Racing incident.Landon oma vika.
Veikkaan että kokeilee vain eri taktiikkaa - kovat nakit alle ja niillä loppuun asti. Nyt Zhou tulee myös.Mitäs Bottakselle tapahtu kun kävi varikolla äsken?
Ainakin ovat koko viikonlopun valehdelleet, että ei onnistu onestop tällä radalla joten olisi outoa, jos hardeilla voisi sitten vetää koko kisan.Veikkaan että kokeilee vain eri taktiikkaa - kovat nakit alle ja niillä loppuun asti. Nyt Zhou tulee myös.