The Hockey Handbook
Jäsen
Max käyttää nykyään useammin tuollaista enemmän käyrälippasta lippalakkia. Ne pikkupoikien ja joujou-miehien suoralippaiset mallit näköjään jääneet sivuun...
Ei ollut kyseessä kuin saatto ruudukkoon. Ei varsinainen turva-autotilanne, johon on säännöissä määritetty etäisyydet.Miksei muuten Hamilton saanut rangaistusta tuosta lämmittelykierroksella tehdystä erosta turva-autoon? Siitähän oli tutkinta muttei ikinä mitään sen enempää. Sääntöhän on selvä ettei eroa saisi tulla enempää kuin se kymmenisen auton mittaa ja eroahan oli paljon enemmän.
Ennen ei onneksi ollut somea eikä tiimiradiota ja kisaa ei keskeytetty jos radalla on yksikin roska.
Joo niitähän on mennyt kuin kortta viimeiseen 40 vuoteen. Turvallisuus on tärkeää, mutta tänään mentiin vähän yli oikeastaan kummankin punaisen lipun kanssa. Safety car olisi riittänyt hyvin kummassakin tilanteessa.Ei niin ja ratavirkailijoita juoksi radan poikki tunnetuin seurauksin.
Ei siinä punaisessa lipussa mitään pahaa sinänsä ole, mutta tuo SC ensin ja sitten muutaman kierroksen päästä punainen lippu on hanuristaKyllä toi punainen lippu on nykyään aika yleinen käytäntö muissakin sarjoissa, jos radalle leviää paljon sinne kuulumatonta. Antaa virkailijoille paremman työrauhan ja samalla kilpailusta ei kulu turhaan kierroksia. Sitten kääntöpuolena taas aikataulun venyminen.
Ei siinä punaisessa lipussa mitään pahaa sinänsä ole, mutta tuo SC ensin ja sitten muutaman kierroksen päästä punainen lippu on hanurista
Eilen oli aika-ajo ja nyt on taas aika-ajo? Sitten on vielä sprinttikisa tänään ja kisa huomenna? Mikä nyt käynnissä olevan sprint shootoutin funktio on?