Ferrarilla oli laiton moottori muutama vuosi sitten. McLaren vakoili joskus. Jääkö sinne enää muita rehtejä talleja kuin Mersu?
Mersulla oli salaiset rengastestit 2013.
Oisko ideaa ensi kaudelle,et kun turva-auto tulee radalle, varikko laitetaan kiinni ?
Tuollainen sääntö oli aikanaan, ja sen säännön olemassaolo oli iso asia siihen, että Crashgate tapahtui. Joten ei.
Jos mennään vaihtamaan rikkoutunutta siipeä tai rengasta, niin ei siitäkään saisi hyötyä. Ja mitä jos siipi on rikkoutunut jossain aiemmassa tilanteessa, niin sitäkö ei saa vaihtaa, mutta jos turva-autoon johtaneessa tilanteessa hajoaa, niin sitten saa?
En ole varma mitä ajattelen turva-auton aikaisista varikkokäynneistä, mutta ensimmäinen askel voisi olla se, että punaisten lippujen aikana ei saa tehdä autolle mitään.
Punaisten lippujen aikana tapahtuvista korjauksista osin samaa mieltä. Mieluummin näkisin että autoille annettaisiin prioriteettilähtöjärjestys:
1. Autot, joille ei tehdä mitään
2. Autot, joihin vaihdetaan renkaat, ei muita korjauksia
3. Autot, joihin tehdään korjauksia, ei vaihdeta renkaita
4. Autot, joihin vaihdetaan renkaat ja tehdään korjauksia.
Tämä järjestys aina vain kierroksen sisällä oleville. Eli kierroksen jääneet eivät voi mennä ohi.