Ei taida olla väliä, kun käsittääkseni Max saa 19 pistettä ja Leclerc 14? Ei tuo nopein kierros riittäisi käsittääkseni.Liberty Media varmaan sanellut ettette ota Maxia enää sisään, niin mestaruusjuhlat sitten Austinissa.
Kierroksen päälle 50% ajettiin.Ei taida olla väliä, kun käsittääkseni Max saa 19 pistettä ja Leclerc 14? Ei tuo nopein kierros riittäisi käsittääkseni.
E: Tässä pistelista ja ollaan käsittääkseni ajettu alle 75 % kisasta.
Formula One racing - Wikipedia
en.wikipedia.org
No sehän tästä nyt puuttuukin enää. Noh ei riitä mestaruuteen siltikään, kun piti saada 8 pistettä enemmän ja saa vain 7, vaikka Leclerc ottaisikin rankkua. Olisi ehkä pitänytkin hakea ne uudet nakit alle. :DEikö Lecterille pitäisi antaa penaltia tuosta?
Just luki grafiikassa että max on mestariMedland sanoo, että Leclercille 5 sekkaa rankkua. Eli Verstappen olisi käsittääkseni mestari, jos olisi saanut nopeimman kierroksen.
Wtf? Millä matematiikalla?
Viime vuonna taisi olla Latifi. Tuleekohan vielä kerta jolloin Max ratkoo itse mestaruuden itselleen?Leclerc ratkaisi Verstappenin mestaruuden, on se kova.
Mie, kun luulin, että tarvitsi voiton ja nopeimman kierroksen? Eli 8 pistettä. Nyt sai 19 ja Charles 12, eli 7 pistettä? Sama tilanne Perezin kanssa, että minun ymmärrykseni mukaan tarvitsi pisteen enemmän. Noh, ehkä olen väärässä.Just luki grafiikassa että max on mestari
Jakoivat täydet pisteet.Mie, kun luulin, että tarvitsi voiton ja nopeimman kierroksen? Eli 8 pistettä. Nyt sai 19 ja Charles 12, eli 7 pistettä? Sama tilanne Perezin kanssa, että minun ymmärrykseni mukaan tarvitsi pisteen enemmän. Noh, ehkä olen väärässä.