SC takaa.Startataanko siis lähtöruudukosta vai Safety Car takaanta?
Ei ollenkaan.Startataanko siis lähtöruudukosta vai Safety Car takaanta?
Tuon on kuullut liian monta kertaa uskoakseen siihen.. Mutta! Kuulemma tuon rintaman jälkeen helpottaa hieman.
Ei tarvinnut tyytyä vaan kuulemiseen, vaan sama ennuste rullaa tuolla tiimien monitoreissa. Se että vaikuttaako tuo kisan jatkumiseen ratkaisevasti onkin sitten asia erikseen.Tuon on kuullut liian monta kertaa uskoakseen siihen.
Niin ja silloin kun pitäisi käyttää, niin kaikki menevät intereillä. Eihän koko odottelua olisi alun alkaen tapahtunutkaan, jos autot pysyisivät radalla.Mitä helvetin järkeä niitä täyden sadekelin renkaita on edes roudata kisoihin kun koskaan niitä ei käytetä.
Tämäkin olisi niin helposti ratkaistu, että FIAlta määräys kelin mukaan, että nyt startti sadekelin renkailla ja intereille voi vaihtaa sen jälkeen kun siltä tuntuu.Niin ja silloin kun pitäisi käyttää, niin kaikki menevät intereillä. Eihän koko odottelua olisi alun alkaen tapahtunutkaan, jos autot pysyisivät radalla.
Tässä olet aivan oikeassa, näköjään tuli kisajohdollekin yllätyksenä tuo veden määrä toisella sektorilla avauskierroksella. Ei olisi full wetseillä lähtenyt Sainzin auto tuollaiseen sivuluisuun noin loivassa mutkassa.Tämäkin olisi niin helposti ratkaistu, että FIAlta määräys kelin mukaan, että nyt startti sadekelin renkailla ja intereille voi vaihtaa sen jälkeen kun siltä tuntuu.
Koska ne full wetit jäähtyisi ja niillä ei pysyisi edes turva-auton perässä. Jotenkin näin kertoili Button.En ymmärrä miksei tuonne laiteta autoja nyt ajamaan SC:n perään täyden sadekelin renkailla, ei se rata ainakaan sillä parane että kukaan ei aja siinä.