Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Miten on mahdollista ettei vasen takarengas ollut valmiina kun auto tulee varikolle. Eikö joka ukolla ole se yksi tehtävä nakkien vaihdossa, mitä rengasukko mahtoi ajatella
Plan S3Miten on mahdollista ettei vasen takarengas ollut valmiina kun auto tulee varikolle. Eikö joka ukolla ole se yksi tehtävä nakkien vaihdossa, mitä rengasukko mahtoi ajatella
Kaveri mietti varmaan siinä kun Sainz oli jo tulossa ”Hmmm…ihan ku oisin unohtanu jotai”. Tiedätte tunteen.Miten on mahdollista ettei vasen takarengas ollut valmiina kun auto tulee varikolle. Eikö joka ukolla ole se yksi tehtävä nakkien vaihdossa, mitä rengasukko mahtoi ajatella
Miten on mahdollista ettei vasen takarengas ollut valmiina kun auto tulee varikolle. Eikö joka ukolla ole se yksi tehtävä nakkien vaihdossa, mitä rengasukko mahtoi ajatella
Ja samalla varmaan mietti, että mihis mie sen pyssyn laitoinkaan. Yleensä tässä ihan vieressä.Kaveri mietti varmaan siinä kun Sainz oli jo tulossa ”Hmmm…ihan ku oisin unohtanu jotai”. Tiedätte tunteen.
Ainahan siellä on ollut, Oikarinen ja Juusela fanittavat Mersua syvästi.Onko Viaplaylla joku Mercedeksen oma lähetys käynnissä?
En itse ole aiemmin näin kovaa fanilähetystä kuullut kuin mitä tänään on.Ainahan siellä on ollut, Oikarinen ja Juusela fanittavat Mersua syvästi.
Plus Juuselalla nämä omat symppikset Alonso ja Leclerc.Ainahan siellä on ollut, Oikarinen ja Juusela fanittavat Mersua syvästi.
Eivät ole hetkeen olleet taistelemassa voitosta. Patoumia syntynyt.En itse ole aiemmin näin kovaa fanilähetystä kuullut kuin mitä tänään on.
En pystyisi itse kuuntelemaan Juusela-Oikarinen -kaksikkoa. Monestakin syystä, mutta tuo Mersu-fanipoikamainen hehkutus nyt kaikista pahinta.En itse ole aiemmin näin kovaa fanilähetystä kuullut kuin mitä tänään on.