Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Leclercillä vois olla 50 pistettä kahdesta viime kisasta ja MM-sarjan tilanne paljon tasaisempi. Vois olla.
Mikä pakko sitä on katsoa? Siirryin itse F1 TV:n leiriin, eikä kaduta.Hyi vittu tota Viaplayn porukan mersujen fanitusta! Oksettavaa touhua...
Hyi vittu tota Viaplayn porukan mersujen fanitusta! Oksettavaa touhua...
Viaplayn muu tarjonta sen verran kovaa että pelkkä F1TV ei ihan taida tarjota samaaMikä pakko sitä on katsoa? Siirryin itse F1 TV:n leiriin, eikä kaduta.
Fanitetaanko brittikanavilla Hamiltonia vähemmän kuin suomalaisella?Kato englannin kielistä lähetystä jostain, niin ei tartte itkee.
Juu kattoisin jos sais kielen vaihdettuaKato englannin kielistä lähetystä jostain, niin ei tartte itkee.
F1 TV n selostajat on aika neutraalejaFanitetaanko brittikanavilla Hamiltonia vähemmän kuin suomalaisella?
Yllättävän vähän nuo tänään hehkuttivat Hamiltonia ja Russellia. Enemmän printtimedia on Briteissä Murray Walker -porukkaa, jotka nuolevat Mersukaksikon perseen ja varmaan jotain muutakin.Fanitetaanko brittikanavilla Hamiltonia vähemmän kuin suomalaisella?
Fanitetaanko brittikanavilla Hamiltonia vähemmän kuin suomalaisella?
Vaihda kanavaa. Turha valittaa. Viaplay on hoitanut hommansa erinomaisesti.Hyi vittu tota Viaplayn porukan mersujen fanitusta! Oksettavaa touhua...
Noo, kyllä sielläkin vähän kotiinpäin vedetään. Ei ole toki yhtä paha ollut tällä kaudella, kun ollut Max vastaan Leclerc eikä Lewis mukana mestaruustaistossa.F1 TV n selostajat on aika neutraaleja
Varmaan jos olet mersufaniVaihda kanavaa. Turha valittaa. Viaplay on hoitanut hommansa erinomaisesti.
Nojaa. Brittejä ne toki hehkuttaa tasapuolisesti.Siellä on neutraalit selostajat.
10 valmistajien ja 11 kuljettajien.Kuinkahan monta mestaruusautoa Newey on mahtanut suunnitella.
12 peräti kolmelle eri merkille. Tällä kaudella tulee 13.Kuinkahan monta mestaruusautoa Newey on mahtanut suunnitella.
Joo siis tässä täsmennys, laskin itse erikseen kuljettajien ja valmistajien. Mutta tosiaan siellä on pari sellaista kun kuski on voittanut ja talli ei ja toisinpäin.12 peräti kolmelle eri merkille. Tällä kaudella tulee 13.