FIA:lla on sääntöjä, jotka rajoittavat sitä milloin saa keskeyttää. Perezin vika voi olla sellainen, että vaikuttaa vauhtiin, mutta on silti niin vähäinen, ettei sen takia saa keskeyttää.Miksiköhän toi Perez on vielä radalla? Auto selvästi klesana, eikä mitään mahkuja pisteille.
Olen täysin tietoinen, mutta autosta lähti selvästi paloja, kun kävi hietikolla, niin aika helppo perustella, että vaarallista ajaa, kun balanssi kusee. F1:llä sanottiin luokkaa, että autossa reikä sivussa.FIA:lla on sääntöjä, jotka rajoittavat sitä milloin saa keskeyttää. Perezin vika voi olla sellainen, että vaikuttaa vauhtiin, mutta on silti niin vähäinen, ettei sen takia saa keskeyttää.
Koskakohan Ferrarilla on käytetty suunnitelmia A tai B."Plan E" käyttöön
Veikkaan, että ekat neljä oli sellaisia, missä Max ajaa auringonlaskuun kärjessä ja Ferrarilla ollaan nyt ihan hämmentyneitä, että ei tämä kisa mene mitenkään suunnitelmien mukaan.Sainzilla suunnitelma E käytössä. Miten huonoja ne ensimmäiset neljä suunnitelmaa oli?
Vauhti on silti jollain tasolla siedettävää. Ilmeisesti tuota ei tulkita liian vaaralliseksi viaksi.Olen täysin tietoinen, mutta autosta lähti selvästi paloja, kun kävi hietikolla, niin aika helppo perustella, että vaarallista ajaa, kun balanssi kusee. F1:llä sanottiin luokkaa, että autossa reikä sivussa.
Ero kasvaa yli sekunnilla joka kierros Latifiin ja Vetteliin. Ei tuo kovin siedettävältä vaikuta.Vauhti on silti jollain tasolla siedettävää. I
No siis jollain tasolla siedettävällä meinaan sitä, että ajaa muiden hitaimpien kanssa samaa tahtia tai välillä noin 1-2 sekuntia hiljempaa, eli ei kuitenkaan hirveän montaa sekuntia ole muita jäljessä.Ero kasvaa yli sekunnilla joka kierros Latifiin ja Vetteliin. Ei tuo kovin siedettävältä vaikuta.
Ei kai se sinänsä vaarallisuudesta kiinni. Kunhan talli voi perustella jotenkin FIA:lle, että ei ollut turvallista. Ei sitä lupaa etukäteen kyselllä. Todellisuudessa toki säästellään osia.Vauhti on silti jollain tasolla siedettävää. Ilmeisesti tuota ei tulkita liian vaaralliseksi viaksi.
Just olin tulossa sanomaan että siinä kierroksen 50 kohdilla tulee, ottaa softit ja Ferrari ihmettelee miksi Verstappen ajaa yli sekunti/kierros nopeammin. Ja sitten Ferrari ottaa suunnitelman H käyttöön ja molemmat samalla kierroksella sisäänEiköhän Verstappen ole ainoa, joka pysähtyy toisen kerran ja lähtee näin lopussa pehmeillä renkailla ajamaan uudestaan Ferrareita kiinni.
Onhan se vaarallisuudesta kiinni, jos talli perustelee keskeytystä vaarallisuudella. Kyllä FIA sen jollain tasolla selvittää.Ei kai se sinänsä vaarallisuudesta kiinni. Kunhan talli voi perustella jotenkin FIA:lle, että ei ollut turvallista. Ei sitä lupaa etukäteen kyselllä. Todellisuudessa toki säästellään osia.