Mainos

Formula 1 – liveseuranta

  • 1 256 809
  • 24 779

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bottaksen nousu pisteille ei näytä nyt kovin todennäköiseltä. En nyt tiedä kenet se tuolta muka ohittaisi vielä kun Zhoukin menee Valtteriin nähden ihan menojaan
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
FIA:lla on sääntöjä, jotka rajoittavat sitä milloin saa keskeyttää. Perezin vika voi olla sellainen, että vaikuttaa vauhtiin, mutta on silti niin vähäinen, ettei sen takia saa keskeyttää.
Olen täysin tietoinen, mutta autosta lähti selvästi paloja, kun kävi hietikolla, niin aika helppo perustella, että vaarallista ajaa, kun balanssi kusee. F1:llä sanottiin luokkaa, että autossa reikä sivussa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen täysin tietoinen, mutta autosta lähti selvästi paloja, kun kävi hietikolla, niin aika helppo perustella, että vaarallista ajaa, kun balanssi kusee. F1:llä sanottiin luokkaa, että autossa reikä sivussa.
Vauhti on silti jollain tasolla siedettävää. Ilmeisesti tuota ei tulkita liian vaaralliseksi viaksi.
 

Ralph

Jäsen
No nyt alkoi tapahtumaan, kun Alfa Romeo, Haasit, McLaren ja Alpine vääntää yhdessä nipussa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Voisko noi ottaa käyttöön noissa keskusteluissa jotain ihan jargonia. "Inssiajossa välikaasulla Hervannan valtaväylällä ajoin joo"
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ollut Zhoun kierros :D :D Autoja meni vasemmalta ja oikealta ohi hetkessä ja 7.sija muuttui 12.sijaan. Ja sitten box box
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ero kasvaa yli sekunnilla joka kierros Latifiin ja Vetteliin. Ei tuo kovin siedettävältä vaikuta.
No siis jollain tasolla siedettävällä meinaan sitä, että ajaa muiden hitaimpien kanssa samaa tahtia tai välillä noin 1-2 sekuntia hiljempaa, eli ei kuitenkaan hirveän montaa sekuntia ole muita jäljessä.

Nyt sai luvan keskeyttää?
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vauhti on silti jollain tasolla siedettävää. Ilmeisesti tuota ei tulkita liian vaaralliseksi viaksi.
Ei kai se sinänsä vaarallisuudesta kiinni. Kunhan talli voi perustella jotenkin FIA:lle, että ei ollut turvallista. Ei sitä lupaa etukäteen kyselllä. Todellisuudessa toki säästellään osia.
 

Ralph

Jäsen
Eiköhän Verstappen ole ainoa, joka pysähtyy toisen kerran ja lähtee näin lopussa pehmeillä renkailla ajamaan uudestaan Ferrareita kiinni.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän Verstappen ole ainoa, joka pysähtyy toisen kerran ja lähtee näin lopussa pehmeillä renkailla ajamaan uudestaan Ferrareita kiinni.
Just olin tulossa sanomaan että siinä kierroksen 50 kohdilla tulee, ottaa softit ja Ferrari ihmettelee miksi Verstappen ajaa yli sekunti/kierros nopeammin. Ja sitten Ferrari ottaa suunnitelman H käyttöön ja molemmat samalla kierroksella sisään
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kai se sinänsä vaarallisuudesta kiinni. Kunhan talli voi perustella jotenkin FIA:lle, että ei ollut turvallista. Ei sitä lupaa etukäteen kyselllä. Todellisuudessa toki säästellään osia.
Onhan se vaarallisuudesta kiinni, jos talli perustelee keskeytystä vaarallisuudella. Kyllä FIA sen jollain tasolla selvittää.

Mutta joo, nyt keskeytti. Oli jo aikakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös