Formula 1 – liveseuranta

• 1 249 719
  • 24 763

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Hamilton pillittää nyt safety carin hitaudesta. Minä niin haluaisi että Hamilton siirtyy uransa jälkeen safety carin kuskiksi, kukaan ei pääse lähellekkään kun ajaa niin perkeleen kovaa.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Bottaksen vois laittaa kattomaan loopilla noita Verstappenin ohituksia ekassa mutkassa. Itse vain ylikuumensi koneensa hipsutellen verrarin takana kierroksesta toiseen

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Bottaksen vois laittaa kattomaan loopilla noita Verstappenin ohituksia ekassa mutkassa. Itse vain ylikuumensi koneensa hipsutellen verrarin takana kierroksesta toiseen

Joo, samoin vissiin Hamiltonin. Vittu mikä vässykkä, kaks kertaa Max mennyt jo ohi.

Uskomatonta miten antipatiat voi sumentaa ajattelun.

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken

Paitsi ettei Mersun suoranopeus riittänyt ohitukseen edes DRS:n kera. Oli motti menossa sököksi jo siinä vaiheessa.

Hahahah grazie tutti!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy