Formula 1 – liveseuranta

  • 1 145 618
  • 23 234

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos onnistunut riskinotto ei ole tuuria, niin mikä sitten on?

No kyllä minä "pullan" enemmän käsitän sellaisena joka tulee syliin ilman että itse tehdään mitään sen eteen. Nyt tehtiin onnistunut, ja toki ainoa järkevä valinta tuossa vaikeassa kohdassa. Mutta turha tällaisesta on vääntää, sama se onko Mersu sijalla 6 vai 11, pääasia etteivät vedä enää minuutilla muilta karkuun.

Mutta kyllä siihen toki vähän tuuria liittyi. Itse vain aina tykkään näistä vaihtoehtoisista taktiikoista kun tuntuvat menevät aina niin geneeriksi taktiikoiden osalta nämä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
No kyllä minä "pullan" enemmän käsitän sellaisena joka tulee syliin ilman että itse tehdään mitään sen eteen. Nyt tehtiin onnistunut, ja toki ainoa järkevä valinta tuossa vaikeassa kohdassa. Mutta turha tällaisesta on vääntää, sama se onko Mersu sijalla 6 vai 11, pääasia etteivät vedä enää minuutilla muilta karkuun.
Itse siis viittasin pullalla lähinnä siihen miten hyvin Russell oli radalla sijoittunut ennen VSC:tä. Tuon paremmin on melkein vaikeampi taktiikan osua.

Mutta muuten olen samaa mieltä kanssasi.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse siis viittasin pullalla lähinnä siihen miten hyvin Russell oli radalla sijoittunut ennen VSC:tä. Tuon paremmin on melkein vaikeampi taktiikan osua.

Mutta muuten olen samaa mieltä kanssasi.

Niin tietenkin joo, pahoittelut käsitin nyt väärin ton. Pääsi tosiaan ihan suoraan ajamaan varikolle :D Siinä oli tosiaan tähdet kohdallaan
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No kyllä minä "pullan" enemmän käsitän sellaisena joka tulee syliin ilman että itse tehdään mitään sen eteen. Nyt tehtiin onnistunut, ja toki ainoa järkevä valinta tuossa vaikeassa kohdassa. Mutta turha tällaisesta on vääntää, sama se onko Mersu sijalla 6 vai 11, pääasia etteivät vedä enää minuutilla muilta karkuun.

Mutta kyllä siihen toki vähän tuuria liittyi. Itse vain aina tykkään näistä vaihtoehtoisista taktiikoista kun tuntuvat menevät aina niin geneeriksi taktiikoiden osalta nämä.
Pulla on pullaa, vaikka voissa paistaisi.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllä Dolly on will.i.amia kovempi
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Schumacherille olisi muuten ekat pisteet tarjolla.
Eikös tässä mennyt juuri päinvastoin? Oli hyvissä asemissa, mutta nyt ikivanhalla renkaalla täysin syötävissä, kun takana on ilmaisen stopin saaneita ja Haas nukkui Schumacherin kanssa?
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikös tässä mennyt juuri päinvastoin? Oli hyvissä asemissa, mutta nyt ikivanhalla renkaalla täysin syötävissä, kun takana on ilmaisen stopin saaneita ja Haas nukkui Schumacherin kanssa?

Siis rehellisesti sanottuna en huomannut yhtään mitä tuossa tapahtui huomasin vain että on ysinä nyt :D Mutta noin se näyttäisi tosiaan olevan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jep. On se kova.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös