Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
En hänestä tiedä, mutta Bottas on vihdoin siellä mihin kuuluu.Mihin Perez siirtyi? Mennyt kokonaan ohi.
En hänestä tiedä, mutta Bottas on vihdoin siellä mihin kuuluu.Mihin Perez siirtyi? Mennyt kokonaan ohi.
Tuomaristo (tai itse asiassa se Masi tuon tiimeille taisi kertoa aiemmin nykyään siellä pari muuta jamppaa samassa roolissa) ei enää käske päästämään ohi, vaan tiimien pitää itse tuo tehdä. Jos ei päästä niin tulee rankkua. Nähtävästi tuomaristo katsoi, että riitti kun päästi tuossa ohi.Onko jo kerrottu miksi Perez ei joutunut päästämään Sainzia ohi ennen turva-auton takaa tehtyä uusintastarttia? Vai eikö tarvinnut päästää? Startin jälkeen kuitenkin päästi vapaaehtoisesti Sainzin ohi? Eikös Perez ohittanut Sainzin turva-auton aikana, kun katsottiin sitä viivaakin useita kertoja...
Onko jo kerrottu miksi Perez ei joutunut päästämään Sainzia ohi ennen turva-auton takaa tehtyä uusintastarttia? Vai eikö tarvinnut päästää? Startin jälkeen kuitenkin päästi vapaaehtoisesti Sainzin ohi? Eikös Perez ohittanut Sainzin turva-auton aikana, kun katsottiin sitä viivaakin useita kertoja...
Jep, tässä näkyy vähän negatiivisesti se, että tiimeillä ei ole enää kilpailujohtoon kovin suoria yhteyksiä kisan aikana. Eivät ilmeisesti saaneet selkoa tuohon, kun noista paikkojen vaihdoista ei enää saada tuomariston päätöksiä.F1TV:n lähetyksessä ainakin jossain vaiheessa pohtivat, että saako Sainz ohittaa turva-auton takana vaikka Perez antaisi tietä.
Juu tai Ruutulipussa Bye Bye Baby kun Euroviisut lähestyi ja Ayrton Senna oli kuollut.Erittäin hyvää pelisilmää tähän tilanteeseen. Vähän samoin kuin Bee Geesin Stayin Aliven soittaminen radalla heti Schumacherin kolarin jälkeen.
Hamiltonin kanssa taistelemassa samoista sijoista.En hänestä tiedä, mutta Bottas on vihdoin siellä mihin kuuluu.
1. Leclerc - 45
2. Sainz - 33
3. Verstappen - 25
4. Russell - 22
5. Hamilton - 16
6. Perez - 12
Näistä asetelmista lähdetään Australiaan. Max ja Charles kun muutaman kerran kolaroi, niin Sainz on kyllä mestaruudesta kanssa taistelemassa…
Sainzin vankkureissa kyllä ehdottomasti, varsinkin kun kympin kertoimella laitettu mestaruusveto.Olisin ehdottomasti kyllä Sainzin puolella tässä touhussa.
Olen kyllä itsekin ehdottomasti Sainzin puolella. Vaikuttaa jotenkin mukavalta tyypiltä. Toivottavasti auto ei hajoa puoli kilometriä ennen maalia.Olisin ehdottomasti kyllä Sainzin puolella tässä touhussa.
Mukavat tyypit eivät voita mestaruuksia. Häkä on toki poikkeus sääntöön.Vaikuttaa jotenkin mukavalta tyypiltä.
Tämä on toki totta ja siksi en uskokaan että Sainz nyt oikeasti pystyy mestaruutta voittamaan, mutta katsotaan nyt jos tosiaan kävisi niin että Sainz on tasaisesti tuolla kärkisijoilla ja sitten pystyy napsimaan isoja pisteitä jos ja kun Verstappen ja Leclerc vielä kolaroivat.Mukavat tyypit eivät voita mestaruuksia. Häkä on toki poikkeus sääntöön.
Mitäs se sitten kertoi?Oikarinen kertoo elämänsä ensimmäisen vitsin?
Joo siellä on pojilla pikku kuittailu menossa. Harjula kiinnitti huomiota Juuselan eläinvertauksiin, ihan hyvä kun näitäkin on kuunneltu ties miten kauan ja nyt kun Harjula on samalla kanavalla niin heti mainitsi.Oikarinen kertoo elämänsä ensimmäisen vitsin?
No okei joo, JB menee vielä samaan kategoriaan. Kai se mestaruus toi sitten hänellekin sopivasti röyhkeyttä, että pystyi pieksemään Hamiltonin samalla autolla.Mitä tulee mukaviin mestareihin niin kait tuon Buttonin voisi laskea samaan kategoriaan.
Luotan tässä tämänkin kauden osalta siihen mitä on käynyt kaudesta 2017 alkaen, eli ekassa kisassa toiseksi ajanut kuski on voittanut mestaruuden. Tämä on Carloksen vuosi!Eiköhän sieltä Carlos Sainz'kin tule vielä siis.
Mites tuo kausi 2020 sopii tähän kaavaan?Luotan tässä tämänkin kauden osalta siihen mitä on käynyt kaudesta 2017 alkaen, eli ekassa kisassa toiseksi ajanut kuski on voittanut mestaruuden. Tämä on Carloksen vuosi!
Saatana, totta. Mulla oli jotenkin mielessä että Hamilton olisi tuolloinkin ollut avauskisan toinen kuten oli kaudella 2019 Bottaksen voittaessa, mutta eihän se helvetti ollutkaan.Mites tuo kausi 2020 sopii tähän kaavaan?
Hamiltonhan ajoi itse asiassa maaliin toisena, mutta sai viiden sekunnin aikasakon. Se pudotti hänet neljänneksi. Aina Hämistä sorretaan.Saatana, totta. Mulla oli jotenkin mielessä että Hamilton olisi tuolloinkin ollut avauskisan toinen kuten oli kaudella 2019 Bottaksen voittaessa, mutta eihän se helvetti ollutkaan.
Sori Karlos, et olekaan mestari.