Paskaa tuuria, kun Ferrarit pysyivät edellä. Kyllähän Söör olisi ansainnut voiton tästä.Aivan käsittämätöntä tuo Whineltonin tuuri. Aivan täysin vastaantulija 45 kierrosta ja sitten 3 Honda-moottoria sanoo POKS ja söör on podiumilla.
HUOH
Ihan yhtä katkera olisit itsekin, jos menisi toisinpäin.Katkeraa, katkeraa. Mieluummin Lewis kuin Max.
Saada kolme tallia mestaruustaisteluun? Aika saatanan hienoa minusta.
Tästä tulee upea kausi.
Olisi aika legendaarista, kun tällä on se avausvoittokin vielä ottamatta. Vamos Carlos!Viidellä edellisellä kaudella on muuten käynyt niin että ekassa kisassa toiseksi tullut on voittanut mestaruuden. Onnittelut Carlokselle!
Toivottavasti tällä kaudella tulee se eka voitto. Ferrarilla on kyllä muutenkin oikein miellyttävä kuskikaksikko, heille suo kyllä kilpailukykyisen kaluston.Olisi aika legendaarista, kun tällä on se avausvoittokin vielä ottamatta. Vamos Carlos!
Täällä täysin sama juttuFerrarin 1-2 lämmittää mieltä, mutta Red Bullin tekniikkaongelmat vituttaa. Kuten myös Blessedin ihan käsittämätön tuuri...
Juu kyllähän itellekkin kelpais jos se kolmas talli olis joku muu kuin mersu.Saada kolme tallia mestaruustaisteluun? Aika saatanan hienoa minusta.
Tästä tulee upea kausi.
On eri asia toivoa tallia mestaruustaistoon, kuin toivoa sille mestaruutta. Itse toivon, että Mersu nousee taistoon, mutta ei lopulta voita mestaruutta.Juu kyllähän itellekkin kelpais jos se kolmas talli olis joku muu kuin mersu.
Vielä hienompaa olisi maailmanmestaruuden saaminen, ilman että olisi voittanut osakilpailua.Toivottavasti tällä kaudella tulee se eka voitto. Ferrarilla on kyllä muutenkin oikein miellyttävä kuskikaksikko, heille suo kyllä kilpailukykyisen kaluston.
Mulla on ristiriitainen fiilis Ferrarista, kun en todellakaan tykkää Binottosta, enkä tykkää siitä, miten Ferrari kohteli Rauta-Mauria. Kuskien vuoksi kuitenkin olen lähtökohtaisesti Ferrarin puolella tämän kauden mestaruustaistossa.Toivottavasti tällä kaudella tulee se eka voitto. Ferrarilla on kyllä muutenkin oikein miellyttävä kuskikaksikko, heille suo kyllä kilpailukykyisen kaluston.
Totta. Jos ajaa joka kisassa maaliin toisena niin aika todennäköisesti kyllä voittaisi mestaruuden silloin. Olettaen tietysti ettei se tallikaveri ole sitten se joka voittaa jokaisen kisan.Vielä hienompaa olisi maailmanmestaruuden saaminen, ilman että olisi voittanut osakilpailua.