Se on muuten totta. Siihen jäi joku Mclaren Hämiksen ja Tappenin taakse. Eihän niitä saisi jäädä.Mercedes protestoi koska vain viisi kierroksella ohitettua pääsyettiin ohi.
Mersu ei varmasti tätä tule hyväksymään, kun FIA rikkoo omia sääntöjään
Aivan varmasti tulee.Protestia luvassa? Sen siitä saa kun ei pidetä yhtenänäistä linjaa päätöksissä
Hamilton itkee, kun ei ollutkaan maailman paras :3.
Max on maailmanmestari ja nousee kaikkien aikojen kuskien joukossa Sebastian Vettelin taakse ja Lewiksen edelle! NASULIA!
Mistä Mersu tekee protestin? Turva-autosta? Vai siitä että se otettiin pois radalta?Paitsi että tässä ratkaisussa ei ole mitään urheilullista. Ja jossiteltavaa on todella paljon. Mersu tekee tästä sopasta varmasti useamman protestin.
Sama tuuri kävi myöskin lyisillä brasiliassa yhtenä vuonna.Olihan tämä uskomaton tuurivoitto Maxille, ja toisaalta ehkä lajihistorian paskin tuuri Hamiltonilla. Kai se on sitä karmaa sitten, kun joskus on vähän kortti käynytkin. Parempi kuitenkin näin päin, olisi ollut aika karmea tapa menettää (ehkä ainoa) mahdollisuus maailmanmestaruuteen Maxilla, jos roolit olisi olleet toisin päin.
Niin siis kyseenalainen asiahan tuossa oli vain se, että vain osa autoista päästettiin turva-autosta ohi. Säännöt eivät toki vaadi, että ne kaikki (tai yksikään) pitäisi päästää, mutta eiköhän Mersulla joku valita tuollaisesta osaratkaisusta.
Älä ruoki trollia.Millä mittarilla? Jotain rajaa hypetykseen.
Vain osa kierroksella ohitetuista päästettiin ohi. Kisaa ei olisi saanut sääntöjen mukaan käynnistää. Näin itse käsitin.Mistä Mersu tekee protestin? Turva-autosta jo? Vai siitä että se otettiin pois radalta?
TÄMÄ. Jos Mersu ois vaihtanu nakit, olis HAM mestari nyt.Mersuhan tämän itse kusi. Jäätyvät aina, kun tulee jotain poikkeavaa kisassa. Nykyään näitä vaan tulee lähes joka kisassa, joten siellä on kehityksen paikka.
Punaiset liput heti Latifin mällin jälkeen. Kummallekin softit alle.
Varmaan siitä, ettei otettu punaisia kuten Bakussa ja siitä, että kaikkia kierroksellaohitettuja autoja ei laskettu ohi.Mistä Mersu tekee protestin? Turva-autosta? Vai siitä että se otettiin pois radalta?
Kyllä Mersu itse mokasi kun ei ottanut Lewistä sisään heti.