Eikö nyt ole jo ehjä runko alla?"Murtuma auton rungossa" eilen, ehkä Charles ainakin aika-ajossa olikin jurrissa.
Eikö nyt ole jo ehjä runko alla?
Tää on kyllä niin tuttua.
Kun joku menee vituiksi niin lopulta menee aivan kaikki.
Näinhän se on. Parempi startti, ja taktiikkakin olisi voinut olla hiukan toinen, jolloin rengaskin olisi kenties kestänyt?Tää on kyllä niin tuttua.
Kun joku menee vituiksi niin lopulta menee aivan kaikki.
Valen kohdalla on näitäkin nähty enemmän kuin yhdenkään toisen kuskin kohdalla viime vuosina.Toisaalta parempi näin kuin että niissä (harvoissa) kisoissa joissa on voittomahikset, tulisi rengasrikko.
Niin, kuski voi myös itse vaikuttaa renkaan kulumaan kisan aikana. Toiset (Ham) osaa sen säästelyn helkatin hyvin vaikka uliseekin aina että renkulit on loppuValen kohdalla on näitäkin nähty enemmän kuin yhdenkään toisen kuskin kohdalla viime vuosina.
Niin, kuski voi myös itse vaikuttaa renkaan kulumaan kisan aikana.
Niin, mutta kyllä siinä on aina tuuriakin mukana. Valen kärkipaikoilla tapahtuneet puhkeamiset ovat olleet puhtaasti huonoa tuuria. Tänään tuo huono alku toki saattoi osaltaan tähän vaikuttaa, mutta edelleen huonoa tuuriakin se vaatii.Niin, kuski voi myös itse vaikuttaa renkaan kulumaan kisan aikana. Toiset (Ham) osaa sen säästelyn helkatin hyvin vaikka uliseekin aina että renkulit on loppu
Voi olla, että autokaan ei ole täydessä iskussa sen hiekalle poistumisen jälkeen.Ei kulje Valtterilla tuolla setillä, ainakaan Gaslyyn verrattuna.
Todennäköisesti näin. Kyllähän ero Gaslyyn muuten kutistuisi.Voi olla, että autokaan ei ole täydessä iskussa sen hiekalle poistumisen jälkeen.
Softit alle ja nopeinta yriitämään. Pisteille ei pääse, mut voisi napata sen yhden pojan pois Redbullilta.Todennäköisesti näin. Kyllähän ero Gaslyyn muuten kutistuisi.
Uskallan väittää, että Lewis pystyy vastaamaan tuohon.Mersu voisi laittaa Valelle softit alle ja ajaa nopein kierros pois Maxilta. Pisteille Vale tuskin ajamalla nousee.
Voi olla, mutta ellei kykene, niin olisi toinen auto varalla viemään piste pois.Uskallan väittää, että Lewis pystyy vastaamaan tuohon.
Isot tissit, tosi isot.Hieman jälessä mutta aika kivannäkönen hollantilainen milffi oli kuvissa katsomossa..