Formula 1 – liveseuranta

  • 1 175 693
  • 23 580

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Valtterin tehtävä oli voittaa Perez ja sen hän teki.
Miksi Toto sitten tsemppasi että nyt Max kiinni? Ei ollut lähelläkään. Oikeastaan aika tyypillinen sunnuntai Bottakselle taas. Lähdössä heti useampi sija pataan, tallikaveri päästetään ohi (jos ei ole jo) ja Valtteri kurvailee jonon jatkona.

Valtteri on nähty, valitettavasti. Sama kuin Kimillä toisella Ferrari-visiitillä, ei vaan riitä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
You don't say? Eikä siinä mitään, ottaa kaiken ilon irti brasseilta Sennan fanituksellaan ja niin ottaisin minäkin.

Eli itse tekisit samoin, mutta silti tekee mieli oksentaa? Asia kunnossa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Miksi Toto sitten tsemppasi että nyt Max kiinni? Ei ollut lähelläkään. Oikeastaan aika tyypillinen sunnuntai Bottakselle taas. Lähdössä heti useampi sija pataan, tallikaveri päästetään ohi (jos ei ole jo) ja Valtteri kurvailee jonon jatkona.

Valtteri on nähty, valitettavasti. Sama kuin Kimillä toisella Ferrari-visiitillä, ei vaan riitä.
No ei riitä ei Hamiltonille eikä Verstappenille, mutta eipä riitä kenelläkään muullakaan.
Kai se nyt Hamiltonin päästää tuossa tilanteessa ohi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näistä lisää tietoa?

Tuossa tuo Kimi-juttu, Schumista se sanoi muistaakseni viime kaudella vastaavaa. En nyt löydä linkkiä mutta olen aiemminkin kommentoinut tästä täällä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Se oli sitten viimeinen viihdyttävä kisa tällä kaudella. Sky Sportsilla muistuteltiin Qatarin tulevasta kisasta, taidan sittenkin jatkaa vielä oksentelua.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Tuossa tuo Kimi-juttu, Schumista se sanoi muistaakseni viime kaudella vastaavaa. En nyt löydä linkkiä mutta olen aiemminkin kommentoinut tästä täällä.

Tuohan on vain arvostuksen osoitus ja hieno sellainen. Eihän Kimi ajanut edes silloin kuin Senna, joten vähän vaikeaa se olisi sillä Sennalla ollut pelatakin niitä pleikkaripelejä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team

Tuossa tuo Kimi-juttu, Schumista se sanoi muistaakseni viime kaudella vastaavaa. En nyt löydä linkkiä mutta olen aiemminkin kommentoinut tästä täällä.
Joo, se idoli on muuttunut aina tarpeen mukaan. Ja varmaan muuttuu jatkossakin
 

Tuossa tuo Kimi-juttu, Schumista se sanoi muistaakseni viime kaudella vastaavaa. En nyt löydä linkkiä mutta olen aiemminkin kommentoinut tästä täällä.
Joo, se idoli on muuttunut aina tarpeen mukaan. Ja varmaan muuttuu jatkossakin
Voisiko johtua ihan siitä, että lapset pelaavat pleikkaria ja joskus ei välttämättä voi valita Sennaa, jos se ei ole vaihtoehtona saatavilla olevista kuskeista. Jos kysellään muistoja Kimistä niin ihan normaalia kehumista.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
MM-taistelun kannalta tämä oli oikein loistava lopputulos, jännitettävää riittää kunnolla noille kauden viimeisille höpöhöpöradoillekin.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Tuossa tuo Kimi-juttu, Schumista se sanoi muistaakseni viime kaudella vastaavaa. En nyt löydä linkkiä mutta olen aiemminkin kommentoinut tästä täällä.

Ja tuo tarkoittaa mitä? Kaksi eri asiaa. Miten ne sulkee toisensa pois? Vähän kuin jos sä sanoisit että olet fanittanut myös Sean Conneryä. Ihmisillä voi olla useita esikuvia..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös