Mutta pysyi jotakuinkin radalla. Se on jo aika hyvin noilla renkailla.Vettelin koko kierros pääsi kyllä uusintoihin. Ei tainnut missään pysyä radalla. Edes varikolle tullessaan.
Tarviiko muuten inttereillä sääntöjen mukaan pysähtyä lainkaan?
Ei ole pakko.Tarviiko muuten inttereillä sääntöjen mukaan pysähtyä lainkaan?
Mutta pysyi jotakuinkin radalla. Se on jo aika hyvin noilla renkailla.
EiTarviiko muuten inttereillä sääntöjen mukaan pysähtyä lainkaan?
Ei. Kaikilla saderenkailla saa vissiin vetää koko kisan. Vettel lie ainoa joka käyttänyt useampaa kuin yhtä seosta. Normaalisti pakko pysähtyä, kun pitää käyttää kahta eri seosta.Tarviiko muuten inttereillä sääntöjen mukaan pysähtyä lainkaan?
Kuskit päävastuussa siitä, että onko rata liukas vai ei tällä hetkellä. Tallien data perustuu näissä lähinnä siihen, että näkevät, miten muut ajavat kun vaihtavat renkaat. Ei tallit oikein saa dataa siitä, onko siellä jotain ajolinjaa, joka olisi kuiva. Rata voi olla lammikkoinen ja siellä voi silti olla kuiva linja ajaa autolla. Renkaiden pitoon vaikuttaa kuitenkin miljoona asiaa. Pitää saada lämmöt renkaisiin jne jne. Kuivuva rata on todella haastava tulkita.Sitä vain miettii, että kun noita talleja pyöritetään valtavilla budjeteilla ja mittausdataa on suunnattomasti ja asiantuntemusta pitäisi riittää, niin miten ihmeessä noin karkea virhearvio voidaan tehdä.
Kuivuva rata on todella haastava tulkita.
On kuin turkkilainen sauna.Tuolla Istanbulissa on kyllä korkea ilmankosteus. Ei kuiva rata ollenkaan.
Ei pääse vesi oikein mihinkään, kun radan pinta on vedetty niin tiiviiksi.Tuolla Istanbulissa on kyllä korkea ilmankosteus. Ei kuiva rata ollenkaan.
On melkein koko kisan satanut ihan vähän vettä osalla radalla.Tuolla Istanbulissa on kyllä korkea ilmankosteus. Ei kuiva rata ollenkaan.