Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Moderaattoreiden kultapuppelli.En tiennyt että nimimerkillä on edes kirjoitusoikeuksia enää, olen seurannut ilmeisesti oikeita ketjuja.
Moderaattoreiden kultapuppelli.En tiennyt että nimimerkillä on edes kirjoitusoikeuksia enää, olen seurannut ilmeisesti oikeita ketjuja.
Juusela ei tajua että Bottas on käytännössä kisan kolmas nyt.
Maxin kanssa on ihan turha odottaa vastaavia tilanteita mitä nähtiin esim. Hamilton ja Alonson kanssa tällä kaudella.Bottakselle plussaa. Maxille peukkuja alaspäin. Lajista tulee romurallia, Hamilton antoi alkukaudesta Maxille aina tilaa "turhaan". Nyt ei anna, vaan Max oli tuossakin tilanteessa takana, jolloin mutka oli Hamiltonin. Silti pakko hakea osumaa.
Jos jokainen kuskia ajaisi yhtä likaisesti, niin olisi kamalaa seurattavaa
Toki näinkin. Ihme toki ettei Vilanderkaan tajua.Se nyt ei varmaan yllätä ketään.
Juusela ei tajua että Bottas on käytännössä kisan kolmas nyt.
Ja maitti. Sekä moni muu jankuttaminenEn tiedä teistä muista mutta mua vituttaa toi Juuselan mesimäyrästä jankuttaminen joka kisassa
Toki näinkin. Ihme toki ettei Vilanderkaan tajua.
Älä ny. Nikillä ja Danielilla on mesimäyräkerho.En tiedä teistä muista mutta mua vituttaa toi Juuselan mesimäyrästä jankuttaminen joka kisassa
Mulla olisi ollut Norris Ricciardo BottasOnko kenelläkään supertripla kiinni tällä hetkellä?