Pyörät siinä osuivat ainakin mun mielestäMyöhästyin lähdöstä, katsoin sen jälkikäteen ja nyt livetilanteessa, voiko olla mahdollista että Hamiltonin siivestä hajosi jotain kun osui Verstappeniin? Voiskiko jumalat olla tällä kertaa niin suotuisia?
Joo kyllä, mutta mielestäni myös etusiiven se pikkupalikka otti osumaa HamiltonillaPyörät siinä osuivat ainakin mun mielestä
Tais olla vaan rengasosuma, että tuskin.Myöhästyin lähdöstä, katsoin sen jälkikäteen ja nyt livetilanteessa, voiko olla mahdollista että Hamiltonin siivestä hajosi jotain kun osui Verstappeniin? Voiskiko jumalat olla tällä kertaa niin suotuisia?
Eikös sieltä tullut jo no investigation necessary? Vai oliko joku muu keissi?Eikö tuomaristokaan ole Hamiltonin puolella kun mitään ei ole kuulunut.
TuliEikös sieltä tullut jo no investigation necessary? Vai oliko joku muu keissi?
Nou investikation nessessaryEikö tuomaristokaan ole Hamiltonin puolella kun mitään ei ole kuulunut.
Enhän minä mitään huomaa. Olen sokea. Oikeasti olin keittiössä käymässä.Eikös sieltä tullut jo no investigation necessary? Vai oliko joku muu keissi?
Vai oliko joku muu keissi?
On aivan mahtavaa että saadaan toi cuck Bottas helvettiin tuolta ja ensi kaudella Hamilton joutuu ekaa kertaa vuosiin ajamaan tosissaan kisaa muitakin kuin Verstappenia vastaan.Kyllä tuo Landokin vaan rattimies on.
Miten tämä liittyy Lando Norrikseen?On aivan mahtavaa että saadaan toi cuck Bottas helvettiin tuolta ja ensi kaudella Hamilton joutuu ekaa kertaa vuosiin ajamaan tosissaan kisaa muitakin kuin Verstappenia vastaan.