Jep, nuo W-seriesin kolarit, Norriksen suistuminen ja luonnollisestikin Hubertin kuolema ottaen huomioon oli aika selvää että jos tuolla näkyvyys oli turva-autonkin kanssa nollatasoa, niin Masin kulli olisi kirjaimellisesti mennyt leikkuriin jos Eau Rougessa tai Blanchimontissa olisi tapahtunut joku joukkokolari.
Toki hyvinhän se sille Russellille maistui, kun ei olisi esim. kymmenen oikean kisakierroksen ajamisella ollut mitään mahdollisuuksia palkintopallisijoitukseen.
Ei. Vettelin autossa tekninen vika ja jäi keskelle rataa. Ei sen ihmeempää.Session stopped, ilmeisesti ei kuitenkaan vettä sada?
Huomaa, että rata on F1-sarjassa uusi. Ei ole näköjään osattu valmistautua kovin hyvin näihin tilanteisiin.Ei saatana mikä sirkus :D
Vettel taisi tehdä heti selväksi ettei auto välttämättä ole turvallinen. Itse lähinnä ihmettelen miksi kesti noin kauan saada Astonin väki paikalle. Ja nyt kestää edelleen ihan älyttömästi auton siirtämisen kanssa.Auto tekniikka ei ole näemmä kovin tuttua ratavirkailijoille?? Nyt vasta tuli Astonin poppoo paikalle. Hollantilaista puuhastelua...
Nykyformuloiden suurimmat vaarat: jos sataa vettä tai jos auto sammuu radalle.Viime kisassa meni ihan pelleilyksi kelin kanssa ja nyt menee ekat harkat ihan pelleilyksi, kun Vettelin autoon ei uskalleta koskea, koska ei voida olla varmoja onko se turvallista.
On ollut, tuttu käytäntö.Onko ennenkin ollut niin että kello jää käyntiin kun vapaissa harjoituksissa tulee punainen lippu?
Vettel taisi tehdä heti selväksi ettei auto välttämättä ole turvallinen. Itse lähinnä ihmettelen miksi kesti noin kauan saada Astonin väki paikalle. Ja nyt kestää edelleen ihan älyttömästi auton siirtämisen kanssa.
Russellin kirous on jo alkanut vaikuttamaanHamiltonin moottori leipo kiinni heti 2.harjoitusten alkuun.