Kolme tuntia odotetaan, "infoa tulee viiden minuutin päästä", sitten ajetaan kaksi kierrosta ja homma pakettiin. Rehellisesti sanottuna vituttaa.
Toki nämä kierrokset olisi voinut ajaa heti alkuun, mutta odottelun ymmärrän, kun säätilan muutoksista ei koskaan voi olla täysin varma.Joo, olisi voinut nämä kierrokset ajaa heti alkuunkin ja antaa sen kolmen tunnin kellon vaan raksuttaa loppuun.
Oli niin huima kisa, että muistelen tätä vielä huomennakin.Huh huh mikä kilpailu, kylmät väreet menee vieläkin. Ja Russellin suoritus!! Pystyi pitämään jopa Hamiltonin takanaan! Mazepinille nopein kierros, on se ässä sadekelillä.
Mahtaako veikkaus maksaa vain puolet voitostaOnko muuten kellään palstalta kiinni VER-RUS-HAM? Siitähän nettoaa ihan kivasti, varsinkin jos on tajunnut panostaa.
Russell - Ricciardo - Räikkönen löytyy itseltä. Olisi vaatinut kisakierroksia.Onko muuten kellään palstalta kiinni VER-RUS-HAM? Siitähän nettoaa ihan kivasti, varsinkin jos on tajunnut panostaa.
Onko muuten kellään palstalta kiinni VER-RUS-HAM? Siitähän nettoaa ihan kivasti, varsinkin jos on tajunnut panostaa.
On kyllä kaikkien aikojen farssi. Mitä ne vieläkin odotuttaa siellä väkeä???
Twitterissä olin bongaavinani, että EIVÄT saisi, kun pisteet jaetaan.Toivottavasti katsojat saavat kaikki rahat takaisin.
Twitterissä olin bongaavinani, että EIVÄT saisi, kun pisteet jaetaan.
Toivottavasti on #fakenews.
Twitterissä olin bongaavinani, että EIVÄT saisi, kun pisteet jaetaan.
Toivottavasti katsojat saavat kaikki rahat takaisin.
Mulla on yksi kaveri tuolla Spassa paikan päällä. On erittäin tyytyväinen.Muistaakseni 2005 USA:n GP:n yleisö sai jotain kompensaatioita. Kaikki moottoriurheilufanit tietävät lajin luonteen tuomat riskit, mutta ikävä olisi vaikka Suomesta asti vaivautua paikalle ja tämä olisi nähty "viihde".