Formula 1 – liveseuranta

  • 1 172 498
  • 23 519

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti Viasat ottaa Salon tilalle Järvilehdon. JJ on viihdyttävä mutta myös oikeasti tietää asioista.
Tykkään kyllä JJ:stä, mutta ei sillä ole yhtään enempää asiantuntemusta kuin Salolla. Ja siis pidän molempia hyvinä asiantuntijoina. Erilaisella tyylillä vetävät, mutta tietoa löytyy.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vihaat :D

Joo eiköhän tämä keskustelu kannata jättää tähän. Sinä saat tykätä Salosta ja case closed.
Ai etkö vihaa? Kommenteistasi päätellen näin todellakin on. Eikä siinä ole mitään pahaa, jokaisella on omat makunsa myös kommentattoreiden suhteen.

En ymmärrä miksi otat tämän noin vihamielisesti. Olen vain todennut, että meillä on erilainen näkemys eri kommentaattoreista ja kunnioitan sitä. Ei näistä asioista tarvitse olla samaa mieltä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tuomariston jokaisella jäsenellä on omat roolinsa. Kaikkien ei tarvitse tietää jokaista sääntöpykälää täydellisesti. Salo kuuluu niihin tuomariston jäseniin, jotka tuovat mukaan kuskin näkökulmaa tilanteisiin. Siinä Salo on varmasti pätevä kaveri.

No jaa, en ota Saloa liian vakavasti, mutta kyllä hänen tuntemus säännöistä on välillä aika heikkoa. Ei tietenkään kaikkea voi tietää, mutta välillä tuntuu ettei hän tiedä yhtään pykälää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ai etkö vihaa?
En tietenkään, miksi minä jotain itselle täysin tuntematonta ihmistä alkaisin vihaamaan. Maksavana asiakkaana sanon ihan oman mielipiteeni miehestä, ei sen kummempaa.

En ymmärrä miksi otat tämän noin vihamielisesti.
Niin ja toisaalta minä en ymmärrä miksi sinä jaksat kitistä siitä jos joku ei tykkää Mika Salosta, mutta kukin tyylillään :D
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Uh, lääkäriauto ajelee radalla.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Turha sitä Saloa haukkua. Kuvitelkaa että selostamossa olisi ainoastaan Juusela ja Vainio. Tylsyys kuolema olisi jo iskenyt.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No jaa, en ota Saloa liian vakavasti, mutta kyllä hänen tuntemus säännöistä on välillä aika heikkoa. Ei tietenkään kaikkea voi tietää, mutta välillä tuntuu ettei hän tiedä yhtään pykälää.
Voi olla näinkin, mutta sen kuskin näkökulman voi tuoda esille aika huonollakin sääntötuntemuksella. Kuskeilta kun kyselee, niin aika monilla on isoja aukkoja sääntötuntemuksessa.
 
Bianchi vaan paineli rajusti ylikovaa paikassa, jossa Sutil oli jo vetänyt ulos. Ei siis ole järkevää sanoa, koska traktori, vaan se oli monen tekijän summa.
Enhän minä niin väittänytkään. Onnettomuudet ovat aina monen tekijän summa.
Onneksi nämä turvallisuusasiat ovat kehittyneet suurin harppauksin.

Radalla yksin kiertävää punaista johtotähteä on kyllä kiva katsoa.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Salo on ihan ok lisä tuohon tiimiin. En tiedä toisiko vaikka JJ yhtään enempää asiantuntemusta mutta persoonana häviää kyllä Salolle ihan pystyyn.

Oikarista on aina vähän ikävä kun on vaihtopenkillä. Saisi mun puolesta olla vaikka joka lähetyksessä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Turha sitä Saloa haukkua. Kuvitelkaa että selostamossa olisi ainoastaan Juusela ja Vainio. Tylsyys kuolema olisi jo iskenyt.
Kuvitelkaa jos Kyllönen ja Mustakari olisivat kopissa! Sen viihdyttävämpää duoa ei ole ollut.

Oikeasti, olisi tyylikäs veto Maikkarilta lopettaa lähetykset näiden kahden kanssa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Turha sitä Saloa haukkua. Kuvitelkaa että selostamossa olisi ainoastaan Juusela ja Vainio. Tylsyys kuolema olisi jo iskenyt.

Voisko ottaa Nostalgia viikonlopun, Kyllönen ja Mustakari studioon selostaan
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tietenkään, miksi minä jotain itselle täysin tuntematonta ihmistä alkaisin vihaamaan. Maksavana asiakkaana sanon ihan oman mielipiteeni miehestä, ei sen kummempaa.

Niin ja toisaalta minä en ymmärrä miksi sinä jaksat kitistä siitä jos joku ei tykkää Mika Salosta, mutta kukin tyylillään :D
Sinun ja minun käsitys vihaamisesta on aika erilainen. Ei vihaamiseen tarvita sitä, että tuntee henkilökohtaisesti jonkun. Sinun kommenttisi Salosta kertovat aika suoraan, että vihaat Salon tyyliä kommentaattorina. Eikö näin ole?

En minä mitään kitise. Olen alusta alkaen sanonut, että meillä on eriävät mielipiteet ja kunnioitan sitä. Miksi tästä asiasta ei saisi keskustella asiallisesti?
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Voi olla näinkin, mutta sen kuskin näkökulman voi tuoda esille aika huonollakin sääntötuntemuksella. Kuskeilta kun kyselee, niin aika monilla on isoja aukkoja sääntötuntemuksessa.

Toki, mutta ei tarvi myöskään ihmetellä miksi touhu on linjatonta.

Ja en siis hauku Saloa, minusta Mika on viihdyttävä kommentaattori.
 
Kuvitelkaapas nekin jotka muistakin maista tonne matkustaa, säästäneet monta vuotta että pääsee paikanpäälle katsomaan formuloita ja sitten käy näin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki, mutta ei tarvi myöskään ihmetellä miksi touhu on linjatonta.

Ja en siis hauku Saloa, minusta Mika on viihdyttävä kommentaattori.
Salohan ei tee niitä päätöksiä tuomaristossa, vaan tuo vain yhden näkökulman asioihin. Jos touhu on linjatonta, niin se johtuu muista tekijöistä kuin Salon kaltaisista kuljettaja-tuomareista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En minä mitään kitise. Olen alusta alkaen sanonut, että meillä on eriävät mielipiteet ja kunnioitan sitä. Miksi tästä asiasta ei saisi keskustella asiallisesti?
Koska en minä edelleenkään nää että tässä on mitään keskustelevaa, totesin jo aiemmin että kyllä sinä saat Salosta tykätä ja omalta puoleltani keskustelu voidaan jättää tähän. Saat toki nyt vielä sen viimeisen sanan koska se on selvästi sulle tärkeää :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös