Tutkintaan joutui ainakin siitä hyvästä, että ei aloittanut niillä Q2 nakeilla.Eikä tarvi kun starttaa varikolta. Tätä settiä ei ollut ilmeisesti ilmoitettu ajallaan fialle, ja siitä rangaistus.
Jos olis Totosta kiinni, niin ei olisi sopparia mitä repiä.Totoki repi sopimuksen samantien
Ootko sä ihan kunnossa?Ei helvetin Bottas. Ei kelpaa vaikka tarjottimella eteen kannetaan. Tule nyt vittuun sieltä.
Moka johtui siitä kun joutuu säästämään bensaa.
Kuten tänään?Vai että bensan säästämistä... Kummasti se Lewis vaan vastaavassa paikassa painaa kylmästi ohi.
Kyllä mä sanoisin että maailmanmestaruus on aavistuksen vielä isompi.Ferrarin voitto pyhällä maalla on suurinta mitä tässä lajissa voi tapahtua
Tämä on lajin koti!!!!!!!!
Voitti kuitenkin ajamalla Hamiltonin, jolla oli paljon enemmän aikaa yrittää ohituksia Leclercistä ja teki isomman virheen kuin Bottas kertaakaan kisan aikana.Bottas on yhtä harmaa tuhnu kuin ennenkin.
Kyllä mä sanoisin että maailmanmestaruus on aavistuksen vielä isompi.
Joo kyllä taas jatkoajan liveseuraajien kommentit saa pyörittelemään päätä kun näitä lukee. En minä nyt mikään Bottaksen fani ole mutta aavistuksen kyllä lähti taas lapasesta osalla porukasta jutut.Voitti kuitenkin ajamalla Hamiltonin, jolla oli paljon enemmän aikaa yrittää ohituksia Leclercistä ja teki isomman virheen kuin Bottas kertaakaan kisan aikana.
Joo kyllä taas jatkoajan liveseuraajien kommentit saa pyörittelemään päätä kun näitä lukee. En minä nyt mikään Bottaksen fani ole mutta aavistuksen kyllä lähti taas lapasesta osalla porukasta jutut.
Heh. Leclerc, Hamilton ja Bottas tekivät kaikki virheitä. Hamiltonin virheen takia menetti vielä viimeisenkin mahdollisuuden voittoon ja menetti sijan tallikaverille, mutta silti VAIN Bottas on se hidas bussikuski jolla ei pää kestä, vaikka kuinka tarjotaan Jatkoajan analyyseissa.
Joo siis Bottas teki kyllä virheen ei siinä mitään, mutta ajoi kuitenkin selkeästi paremman kisan tänään kuin tallikaverinsa.Joo sinäänsä ihan ok kisa Bottakselta, mutta tuo kun lopussa pääsee iskuetäisyydelle ja heti kämmää niin laskee ainakin itsellä arvosanaa kiitettävästä hyväksi. Ferrarin suoranopeus kyllä aika huikea, kun menee melkeempä lujempaa kuin toinen DRS auki.