Onhan noi Verstappenit ihan persereikiä jo toisessa sukopolvessa niin ei haittaa.On tämä vaan paska laji. Kerrasta toiseen. Klassinen kesätauon jälkeinen hammertime pöytään ja päästään katsomaan tuttu video Hamiltonin huippuhetkistä.
Perez on vain helvetin huono apupoika, kun tuo on ainoa mitä tallin eteen pystyy tekemään...No viimeisellä haluttiin vain viedä yksi piste pois Hamiltonilta. Jos on Bottas apupoika, niin Perez sitä sitten vasta onkin.
Et vieläkään?
Missä kohtaa kisaa tapahtui tuo mainitsemasi vahingoittamisyritys? Jos tuota Max vs Hamilton tilannetta tarkoitit, niin siinähän Max pilasi itse oman kisansa eikä siitä voi Hamiltonia syyttää. Ehkä näissä tilanteissa tulee se ero kun vertaa Hamiltonia muihin kuskeihin.Hamiltonille palkinnoksi toisen vahingoittamisyrityksestä voitto ja lähes tasoihin pisteissä
Eihän sentään keskiolutta, uskovainen mies...Lewis juo yksin pullon keskiolutta takahuoneessa ja voitonjuhlat on siinä.. vai olisiko hieman suuremmat kekkerit kuin Bottaksen voittaessa.. odotan jännityksellä..
Eli viiniä sitten?Eihän sentään keskiolutta, uskovainen mies...
Justiinsa. Olisi ilmeisesti pitänyt levittää Sir Lewikselle Copseen punainen matto, mutta typerä Max antoi riittävästi tilaa sisälinjalle ja silti Sir Lewis ajoi kylkeen.Jos tuota Max vs Hamilton tilannetta tarkoitit, niin siinähän Max pilasi itse oman kisansa eikä siitä voi Hamiltonia syyttää
Perez on vain helvetin huono apupoika, kun tuo on ainoa mitä tallin eteen pystyy tekemään...
Missä kohtaa kisaa tapahtui tuo mainitsemasi vahingoittamisyritys? Jos tuota Max vs Hamilton tilannetta tarkoitit, niin siinähän Max pilasi itse oman kisansa eikä siitä voi Hamiltonia syyttää. Ehkä näissä tilanteissa tulee se ero kun vertaa Hamiltonia muihin kuskeihin.
Huonoja lähtöjä kyllä, mutta niitä korosti takaa lähteneen hyvä lähtö. Karmeaksi en kutsuisi, kun yhden sijan menettää lähdössä.Toki, siksi en itse aina ymmärrä sitä paskan määrää jota Boltteri niskaan saa. Annan sitä joskus itsekin, ei siinä, mutta silloin siihen yleensä on ihan oikeaa aihetta. Esim. tänään molemmat lähdöt olivat ihan karmeita Valtterilta.
Niin porukka unohtaa, että Hämis on myös ajanut ylivertaisella autolla 7-8 kautta putkeen. Loistava kuskikin toki, mutta Rosbergin esimerkki näytti että ei ehkä ihan niin ylivertainen kuin täällä nyt hehkutetaan. Nicoa(mestaruudesta huolimatta)en laske millään kovin lähelle kärkipäätä kun parhaita kuskeja rankataan. Sellainen tuunattu Bottas.Lec ja Nor varmaan miettivät, että olispa auto, jolla vois ajaa kilpaa.
Karmeaksi en kutsuisi, kun yhden sijan menettää lähdössä.
Top-10 kuski aivan varmasti. Tuo renkaiden tuhoaminen suurin ongelmaKyllähän Valtteri on oikeasti todella hyvä kuljettaja ja kakkoskuski. Ei Mersu ihan ketä tahansa noin pitkään tallissa pitäisi mukana.