Formula 1 – liveseuranta

  • 1 176 799
  • 23 584

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
miten toi Bottas voi olla noin heikko vs. Hamilton, siis jos niillä nyt on saman tasoinen auto käytössä
Erilainen takasiipi ainakin on, Bottaksella jostain syystä se mikä suoralla laahaa niin perkeleesti eikä auto kulje.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä C Morea on itse asiassa ihan viihdyttävää seurata kun Niki ja Ossi jauhaa paskaa ja katselee omalta tabletilta onboardia.
Vielä kun olisi ollut poikien pöytä täynnä tyhjiä oluttölkkejä, kun kuva siirtyi yllättäen studioon.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Järjestävän kisaorganisaation päässä on jotain ongelmia ollut" Vittu, suoraa kusetusta. Vain Cmoreen siis vaikuttaa? Huutista.
"Ei ole ainoastaan Cmoren tai maikkarin ongelma" Miksi mä näen muualta striimien kautta samalla kun Cmoresta kaikki lähetykset pimeänä?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vieläköhän korvaaja Russell pääsee Bottaksesta ohi.
 

Barney

Jäsen
"Järjestävän kisaorganisaation päässä on jotain ongelmia ollut" Vittu, suoraa kusetusta. Vain Cmoreen siis vaikuttaa? Huutista.
"Ei ole ainoastaan Cmoren tai maikkarin ongelma" Miksi mä näen muualta striimien kautta samalla kun Cmoresta kaikki lähetykset pimeänä?
Ihan samalla tavalla ainakin myös YLE:n puolella oli häiriöitä, joten ei ollut CMoren/MTV:n oma vika.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eipä tuolla ihmeitä käynyt ja aika äkkiä vika korjattiin. Tai sähköt palasivat.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Verstappen ulkona!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös