Ei todellakaan. Ei vaan riitä taidot. Keskikastin talliin Bottas riittää, mutta ei ole mestaritasoa.Bottas jää koko ajan kärkikaksikosta. Ei yllätä.
Ei todellakaan. Ei vaan riitä taidot. Keskikastin talliin Bottas riittää, mutta ei ole mestaritasoa.Bottas jää koko ajan kärkikaksikosta. Ei yllätä.
Jahas, ja sitten mentiin henkilökohtaisuuksiin. Mukavaa päivänjatkoa.Osaatko lukea? Vaikuttaa siltä, että et osaa. Tai sitten tekee vain mieli aukoa päätä ilman mitään syytä.
No itse aloitit aukomaan päätä ihan turhaan, kun ei kiinnosta lukea mitä olen kirjoittanut. Hyvä vetää henkilökohtaisuuskorttia esille, oikein hienosti vedetty.Jahas, ja sitten mentiin henkilökohtaisuuksiin. Mukavaa päivänjatkoa.
Rauhoitu hyvä mies. Siellä on kisa menossa.No itse aloitit aukomaan päätä ihan turhaan, kun ei kiinnosta lukea mitä olen kirjoittanut. Hyvä vetää henkilökohtaisuuskorttia esille, oikein hienosti vedetty.
Ensimmäinen kisa on mennyt Pereziltä pieleen, mutta vauhtia taitaa silti olla ihan kohtalaisesti Verstappeniin nähden. Katsellaan nyt, kun saa onnistuneemman viikonlopun alle.Ihan kuin olisi ennenkin katsellut, kun Verstappen taistelee kärjessä ja aina välillä näytetään, kun tallikaveri ohittaa jonkun sijalta 13.
Kun tahallasi lähdet muita ärsyttämään, niin on oikein kiva lähteä kuittailemaan. Onhan tätä sulta nähty ennenkin.Rauhoitu hyvä mies. Siellä on kisa menossa.
Joo, ei sinäänsä kommentti Perezin taitoihin. Vaikka Perez olis ollut paalulla, niin tuollahan se olisi, kun olisi joutunut lähtemään sieltä varikolta kuitenkin. Silti vähän huvitti, kun tätä samaa kuviota on kisasta toiseen katsottu jo useampi kausi, kun daniric lähti.Ensimmäinen kisa on mennyt Pereziltä pieleen, mutta vauhtia taitaa silti olla ihan kohtalaisesti Verstappeniin nähden. Katsellaan nyt, kun saa onnistuneemman viikonlopun alle.
Kimi ohitti Giovinazzin!!!
Eipä tässä nyt mistään ärsyttämisestä ollut kysymys, en voi sille mitään jos otit sen niin. Mutta enempää en jaksa kanssasi vääntää, siellä on kisa menossa.Kun tahallasi lähdet muita ärsyttämään, niin on oikein kiva lähteä kuittailemaan. Onhan tätä sulta nähty ennenkin.