Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Giovanazzi ajaa jo seitsemäntenä, ihan hyvä suoritus tähän mennessä.
Jaa 14. Vettel näköjään ihan pätevä kakkoskuski.Giovanazzi ajaa jo seitsemäntenä, ihan hyvä suoritus tähän mennessä.
Itse asiassa ei muuten välttämättä menekään koska tuo Ferrarin suoranopeus on edelleen aika omaa luokkaansa Mersuun nähden.Kohta menee muuten Elwis Hamilton ohi Stubastianista.
Kaiken tämän jälkeen tosin pitää taas sitten vetää 7sekkaa eroa kiinni Leclerciin. Leclercillä kuitenkin käytännössä yhtä tuoreet kumit eikä ole tarvinnut tapella kenenkään kanssa.Itse asiassa ei muuten välttämättä menekään koska tuo Ferrarin suoranopeus on edelleen aika omaa luokkaansa Mersuun nähden.
No meni se sitten kuitenkin.Itse asiassa ei muuten välttämättä menekään koska tuo Ferrarin suoranopeus on edelleen aika omaa luokkaansa Mersuun nähden.
Joo mielenkiintoinen loppu tulossa kyllä. Toisaalta Hamiltonin kannalta ihan hyvä tilanne kuitenkin nyt. Veikkaan että Bottas jää jumittamaan tuohon Vettelin taakse.Kaiken tämän jälkeen tosin pitää taas sitten vetää 7sekkaa eroa kiinni Leclerciin. Leclercillä kuitenkin käytännössä yhtä tuoreet kumit eikä ole tarvinnut tapella kenenkään kanssa.
Jatkosopimus on taskussa, neljäntenä on mukava kurvailla.Bottas nyt vähän vauhtia. Siellä on kisa menossa.
Tuskin tulee sisään, jos ei Bottas mene ohi. Olisi tullut heti, kun Hamilton ohitti, jos olisi tullakseen.Saa nähdä ajatetaanko Vetteliä kolmannesta sijasta vai lähteekö riskillä hakemaan vielä pehmeitä renkaita loppuun ja yrittää niillä haastaa Mersuja.
Vettel tosin teki aika ison virheen tuossa ja se mahdollisti että Hamilton pääsi tuossa Kemmelin suoralla lähelle. Toki varmasti se virhe johtui paljolti siitäkin että Hamilton pakotti siihen.Kohta nähdään Hamiltonin ja Bottaksen ero mitä tulee ohitustaitoon.
Jep, Bottas pakotti Vettelin varikolle ja hoiti ohituksen paljon Hämistä nopeammin.Kohta nähdään Hamiltonin ja Bottaksen ero mitä tulee ohitustaitoon.
Limukkaa ne varmaan on. Skyn selostamossa ei purkit suhise eikä turpa molskaa mässyjä.Ja kaljatölkit aukeaa selostamossa.
No luultavasti mutta hauskalta kuulostaa kuitenkin.Limukkaa ne varmaan on. Skyn selostamossa ei purkit suhise eikä turpa molskaa mässyjä.
Jaa 14. Vettel näköjään ihan pätevä kakkoskuski.