Eikös tuo jäänyt yli 25 sek.? Ihan turisti ja samalla autolla ajavat, voi verrata lähes RB:n tilanteeseen.
Toki Albon jäi kierroksella, mutta onhan toi murskaava ero.
Eikös tuo jäänyt yli 25 sek.? Ihan turisti ja samalla autolla ajavat, voi verrata lähes RB:n tilanteeseen.
Historiallinen voitto kaikkien aikojen parhaalle!
Tosi hyvinhän se Valtteri on tuohon auton potentiaaliin nähden suorittanut...No jaa, tuolla autolla voittoon ajaisi vaikka Latifi. Voisi sanoa, että historiallinen voitto 2010 jälkeisen ajan parhaalle autolle.
No jaa, tuolla autolla voittoon ajaisi vaikka Latifi. Voisi sanoa, että historiallinen voitto 2010 jälkeisen ajan parhaalle autolle.
For whom it may concern....
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Mersu on vahva auto, mutta Hamiltonin on aina pitänyt ajaa kilpaa myös tallikaveria vastaan. Hyvä auto on vain yksi osatekijä 92 voiton takana.
Jäi toki, siinä vaiheessa eroa oli vielä 18 sekuntia kun tuosta erosta aprikoin, venähti vähän isommaksi.Eikös tuo jäänyt yli 25 sek.? Ihan turisti ja samalla autolla ajavat, voi verrata lähes RB:n tilanteeseen.
Bottas +25sekuntia. Luokaton suoritus.
Viimeiset 3 mestaruutta ja lisätään siihen nyt tämäkin kausi niin ei ole kyllä tarvinnut ajaa. Siitä on pitänyt huolen talli, mutta myös Bottas itse. Vaikea on nostaa Hamiltonia Schumin tasolle, johtuen hyvin pitkälti valmiiseen pöytään pääsemisestä.
No en tiedä jos Rubenskin odotteli maalilinjalla josko mestari suvaitsisi tulla.Schumi joutui todella tiukasti vääntämään tallikavereita vastaan.
On ihan se ja sama, kumpaa herroista arvostaa enemmän. Mutta samalle viivalle herrat kuuluvat, se on ihan pomminvarma asia.
Miksi Vettel on sarjassa vielä kuuma peruna? Ajaa lähinnä kilpaa Kimin Alfaa vastaan.
Koska ei se ole noin huono. Auto ei taida sopia hanskaan ollenkaan, ja jokaisena viikonloppuna tulee kummallisia lukkojarruja tai spinnejä.
Toivottavasti näyttää ensi kaudella taas todellisen tasonsa.
Vaikka tämä kausi on mestaruustaiston kannalta yhtä Mersun näytöstä, niin kyllä sitä mielellään katselee näitä oikeita ratoja, eikä mitään persoonattomia rinkuloita jossain keskellä aavikkoa. Kuskitkin tuntuvat oikeasti nauttivan ajamisesta.
Käynnissä siis Imolan ainoa harjoitussessio.
Joo, tuota shikaania ei ole ollut pitkään aikaan enää Imolassa. Tavallaan on ihan hyvä, että sitä ei enää ole, koska se söi aika paljon momentumia pois pääsuoralle mentäessä. Vähän sama homma kuin Barcelonassa.Lopun shikaani näkyy myös muuttuneen omasta mielikuvasta. Portugalissa osoitettiin, että DRS-aluetta edeltävällä loivalla kurvilla ohittaminen helpottuu, muutos voi jopa tuoda tällekin radalle yhden ohituspaikan. Muuallahan täällä ei ohi pääse.