Formula 1 – liveseuranta

  • 1 176 799
  • 23 584

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitähän ne Magnussenin kanssa touhuaa. Miksi se ylipäätään lähti softeilla liikkeelle? Ja sitten ei tule ajoissa varikolle, niin häviää tolkuttomasti aikaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kimikin meni heittämällä Magnussenin ohi varikkokäyntien myötä. Kimi oli 1-2sek takana kun tuli itse varikolle, nyt 10sek edellä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Lahjoitan 100e hyväntekeväisyyteen jos toi Hamiltonin rengas puhkeaa ja Bottas voittaa.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuselan kitinää ei jaksais kuunnella.
Ei oikein. Muutenkin itse tapahtumat tulee huomattua noin 1-2 kierrosta ennen kuin selostaja hokaa.

Äskettäin Ossi totesi että Ferrarit ajaa sijoilla 6 ja 7, kierros tästä niin Juusela ”Ja samalla kaikessa hiljaisuudessa Vettel on noussut sijalle 7 Leclercin taakse!!!”
 

ijuka

Jäsen
Ei oikein. Muutenkin itse tapahtumat tulee huomattua noin 1-2 kierrosta ennen kuin selostaja hokaa.

Äskettäin Ossi totesi että Ferrarit ajaa sijoilla 6 ja 7, kierros tästä niin Juusela ”Ja samalla kaikessa hiljaisuudessa Vettel on noussut sijalle 7 Leclercin taakse!!!”
Näillä ei myöskään ole minkäänlaista käsitystä kuskien taktiikoista ja pysähdyksistä, pihalla kuin lumiukot jopa asiantuntijat, mutta varsinkin Juusela. Varsinkin se potuttaa kun eivät osaa yhtään ennustaa varikkostoppeja eivätkä ymmärrä kun kuskit joilla on eri määrä pysähdyksiä eivät kisaa toisiaan vastaan.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Bottaksen kannalta hankala tilanne, kun vauhti ei riitä paalulle/johtoon eikä talli edes (tietystikään) yritä taktikoida rengasvalinnoilla tai pysähdyksillä.

Hamilton oli viime kisassa Bottaksen takana, ja kas, heti keksittiin tapa saada hänet edelle viivyttämällä varikkopysähdystä.
 

Barney

Jäsen
Saisi kyllä alkaa satamaan.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Leclercin auto porsii. Hyvä Ferrari! Ja eiköhän saada turva-auto radalle.

Edit. Turva-autoa ei tule, Leclerc saa auton liikkeelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös