Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Isoin kysymys kohta on että pääseekö mersut edes podiumille
Parempi olisi, jos eivät pääsisi. Ovat formuloiden syöpä.
Ja Haasin kuskit pitäisi poistaa formuloista, ovat vaaraksi muille.
Isoin kysymys kohta on että pääseekö mersut edes podiumille
No ei tuo Albonin vauhti ainakaan vaikuta siltä, että Red Bullin auto olisi jotenkin erityisen kova tänään.En tiedä onko autosta vai kuskista enemmän kiinni, mutta Verstappenin tekeminen on kyllä huikeaa.
Mun mielestä outo rangaistus tuo Magnussenin +5 sekuntia. Eihän Latifi antanut edes tilaa palata takaisin radalle.
En viitannut vauhtiin, joka Verstappenilla on aina ollut selvästi kovempaa kuin Albonilla, vaan viittasin siihen miten raskas auto on renkaiden kuluman suhteen.No ei tuo Albonin vauhti ainakaan vaikuta siltä, että Red Bullin auto olisi jotenkin erityisen kova tänään.
Magnussen tuli takaisin radalle kuin navettaan, ei Latifin pidä paikkaansa antaa.Mun mielestä outo rangaistus tuo Magnussenin +5 sekuntia. Eihän Latifi antanut edes tilaa palata takaisin radalle.
Tulee varikolla vielä kerran kuten Mersut.Vähän epäilen, että Verstappenin renkaat ei tule loppuun asti kestämään.
Totta, my bad.Magnussen tuli takaisin radalle kuin navettaan, ei Latifin pidä paikkaansa antaa.
Vähän epäilen, että Verstappenin renkaat ei tule loppuun asti kestämään.
Arvuutellaanko kuka siitä hyötyy ja voittaa koko paskan.Eiköhän jonkun rengas posahda ennen loppua ja nähdään vielä turva-auto.
Noniin, olin hetken pois ja Hamilton kärjessä. MITEN?
Ja Jumalan pojalle ilmainen stoppi ja kärkeen.Eiköhän jonkun rengas posahda ennen loppua ja nähdään vielä turva-auto.