Höpö vitun höpö.Noh, tässä sen taas näki. Hamilton parempi pitämään renkaistaan huolta kuin Bottas -> ero voiton ja pistesijoilta tippumisen välillä.
Saattaa siinä sekin ero olla, että Bottas ajoi käytännössä koko kisan lyyiksen takana, jolloin renkaat kuluvat nopeammin. Olihan siellä Bottaksella vielä tuoreet mediumit odottamassa, mutta turha näitä on jossitella enää.Noh, tässä sen taas näki. Hamilton parempi pitämään renkaistaan huolta kuin Bottas -> ero voiton ja pistesijoilta tippumisen välillä.
Liekö määräävä tekijä se miten se vaikuttaa auton turvallisuuteen. Esimerkiksi etusiivestä voi puuttua pala niin sillä voi silti ajaa vaikka toki ajettavuus kärsii. Jos en väärin muista niin kilpailujohto voi käskeä kuskin varikolle jos auto on vaarallinen.En osaa sanoa missä menee raja, mutta rikkoutuneilla autoilla on voitettu kisoja ennenkin. Etusiivet palasina on ainakin voitettu kisoja.
Nico Rosberg sai ainakin penaltya Itävalta 2016 etusiiven ollessa rikki.En osaa sanoa missä menee raja, mutta rikkoutuneilla autoilla on voitettu kisoja ennenkin. Etusiivet palasina on ainakin voitettu kisoja.
Aina näitä selityksiä löytyy, mutta ei vaan taida toisin päin toimia. Hamiltonilla vaan sattuu aina käymään tuuri vai miten olikaan.Saattaa siinä sekin ero olla, että Bottas ajoi käytännössä koko kisan lyyiksen takana, jolloin renkaat kuluvat nopeammin. Olihan siellä Bottaksella vielä tuoreet mediumit odottamassa, mutta turha näitä on jossitella enää.
Eipä tuo Verstappen tule normaalioloissa Bottaksen ohi menemään. Teknisiä vikojahan noihin Mersuihin ei tule koskaan ja nyt noi renkaatkin varmaan muutetaan sellaisiksi että ne ei puhkea vaikka kirveellä hakkaisit.Uskotaan nyt kuitenkin, että Bottas pystyy sen kakkospaikan MM-pisteissä ottamaan, vaikka vastoinkäymisiä onkin. Tiukoille voi kyllä joutua Verstappenin kanssa.
"Jee"Uskotaan nyt kuitenkin, että Bottas pystyy sen kakkospaikan MM-pisteissä ottamaan...
Aina näitä selityksiä löytyy, mutta ei vaan taida toisin päin toimia. Hamiltonilla vaan sattuu aina käymään tuuri vai miten olikaan.
Ilman rengasrikkoja, Hamilton 1 , Bottas 2.No mitä tuo sitten oli, jos ei huonoa tuuria? Valtterin osalta siis.
Liekö määräävä tekijä se miten se vaikuttaa auton turvallisuuteen. Esimerkiksi etusiivestä voi puuttua pala niin sillä voi silti ajaa vaikka toki ajettavuus kärsii. Jos en väärin muista niin kilpailujohto voi käskeä kuskin varikolle jos auto on vaarallinen.
Puhjennut rengas nyt eittämättä menee siihen kategoriaan että auto on vaarallinen, koska siinähän voi vaikka mennä ripustukset paskaksi ja rengas lähteä ihan omille teilleen. Edelleen sanoisin että Red Bullin kannattaa kokeilla kepillä jäätä nyt.
Otetaan tähän vielä, että toisin päin mentäessä Bottas olisi voittanut ja Hamilton olisi tippunut pisteiltä. Voisiko näin tapahtua koskaan?Ilman rengasrikkoja, Hamilton 1 , Bottas 2.
Rengasrikkojen kanssa Hamilton 1 ja Bottas 11. Eikö tuo nyt melko onnekasta ollut.
Kyllä, koska auto pitää ajaa ensi tilassa varikolle tuollaisessa tilanteessa. Silloin siitä tulisi rangaistus jos varikolle ei mene.Usein noilla rikkoutuneilla renkailla yritetään nilkuttaa varikolle, ilman rangaistusta.
Tarkoitatko Nyrren kisaa? Siinähän Räikköseltä meni ripustus, ei rengas.Miksei Hamiltonin rengas räjähtänyt samalla tapaa kuin Räikkösellä johtoasemassa?
Bottas riskillä vaan haastamaan Hamiltonia, jos mahdollisuutta vaan tulee. Mikäs sen parempi tapa päästä vähän ihon alle kun toisen kotikisassa aiheuttaa hämminkiä vaikka sitten rengas rengasta vasten.
Vähän mulkkua esille! Asennetta siis.
Jeesus oli sen teipannut, tiedät kyllä millä teipillä.Miksei Hamiltonin rengas räjähtänyt samalla tapaa kuin Räikkösellä johtoasemassa?