Ei minua varsinaisesti mikään kiukuta. Otahan happea vähän ja katso kisaa. En minä Bottasta mitenkään fanita vaikka tuo suomalainen on.Ja sinun kannattaisi ehkä jättää formuloiden ja muiden lajien katselu vähemmälle jos niin alkaa kiukututtaa internetissä, kun joku sanoo sen karun totuuden.
Saa, mutta pitää olla kympin kärjessä.Saakos tosta nopeimmasta kierroksesta vielä pisteen?
Näinpä, Hamilton on urallaan hävinnyt kahdesti kauden kokonaispisteissä tallikaverilleen. 2011 Button oli parempi ja 2016 Nico, muutenhan tuo on voittanut tallikaverinsa aina. Ja siellä on ihan kovia rattimiehiä ollut tallikaverinakin.Se on se ero hyvän ja parhaan kuskin välillä.
Niin? siellä 1.6 - 1.7 sekunnissa väli pysyy koko ajan, ei mitään järkeä olla lähempänä, renkaat kärsii, mutta ei todellakaan ajamalla ainakaan tässä vaiheessa pääse ohi, vaikka siellä olisi Senna ratin takana. Kärsivällisyyttä.Hieno nähdä Bottaksen kisavauhti totesi Niki. Eroa 1.7 sekuntia tallikaveriin kun kisaa on käytännössä ajettu kolme kierrosta. Ei jumalauta.
Niin? siellä 1.6 - 1.7 sekunnissa väli pysyy koko ajan, ei mitään järkeä olla lähempänä, renkaat kärsii, mutta ei todellakaan ajamalla ainakaan tässä vaiheessa pääse ohi, vaikka siellä olisi Senna ratin takana. Kärsivällisyyttä.
Pyh, vastahan tuo 2016 jäi Malesiassa radan varteen ja käytännössä se ratkaisi mestaruuden Rosbergille. Kyllä siinä on vitsausta ihan tarpeeksi valitulle lapselle.En minä Hamiltonille mitään pahaa varsinaisesti toivo, mutta voisiko tuo #44 jäädä joskus radan varteen?
Kertoo miten turvallisia nuo autot on, kun tuolla vauhdilla päin seinää ja ohjaamossa lähinnä kiroillaan omaa virhettä, mitä se ei kuitenkaan tainnut tässä tilanteessa olla.Saattoi Kvyatilla olla ihan jämäkkä tunne kun tuossa vauhdissa rengas puhkeaa mutkassa ja auto lähtee lapasesta.
Voi vittu kun kestää toi auton nosto. Joillain radoilla ratatyöntekijät nostaa sen välittömästi ja kisa jatkuu, nää ei oo saanu vielä nosturiakaan paikalle.
Melkein joka radalla kyllä sama homma. Siksi onkin aika mahdoton ohitella, jos ei edes yritä, kun saa noin paljon paremman lähdön kuten Bottas nyt.Skylla sanoivat että pitäis olla melkein sekuntia nopeampi kierroksella jos ohi haluaa. Enkä nyt ihan heti usko että Valtteri on Lewisia sekuntia nopeampi vaikka olis miten partymodet päällä. Vihtumainen rata kyllä siinä mielessä.