Yksi talli HAAStaa Alfan tuossa kisassa.
Nojaa, Haas on ainakin juuri nyt nopeampi.
Ei sitä kärkikahinoihin, mutta olisihan se kivempi ajaa autolla, jolla ei tarvitsisi pitää 16. sijaa huippusuorituksena.Taisi se Schumin Mersu olla muihin nähden jonkin verran parempi kuin Alfa oli viime kaudella. Sanoisin, että auton suorituskykyyn nähden Kimi on onnistunut Schumia paremmin.
Tuskin kummassakaan tapauksessa on ajateltu, että niillä autoilla kärkipaikoista oltaisiin taistelemassa, joten sinällään aika turha miettiä, että olisiko kannattanut päättää uraa Ferrarille. Kimi halusi ajaa edelleen, joten silloin oikea päätös on jatkaa jossain tallissa, vaikka ei kärkikahinoihin enää olisikaan mahdollisuuksia.
Onneksi Kimi on hyvä kisakuski. Muut töhöilevät edessä ja Kimi köröttelee pisteille!
Ja viime kaudella sellainen olikin. Nyt Ferrarin moottori on paskaa ja muutenkin tainnut Alfalla mennä kehityshommat pieleen, niin eipä mennä enää mihinkään.Ei sitä kärkikahinoihin, mutta olisihan se kivempi ajaa autolla, jolla ei tarvitsisi pitää 16. sijaa huippusuorituksena.
Niinkuin Mclaren aikoina monacossa suoraan keskeytyksen jälkeen omaan veneeseensä dokaamaan. Jäi kisan jälkeiset haastattelut väliin, kun ei kiinnostanut. Hienoja hetkiä.Jos olisi vielä nuori ja viriili, niin todennäköisesti suuntaisi nyt suoraan baariin.
Ei kuljettaja yksin sitä autoa kehitä. Jos insinöörit ovat pihalla, niin käy näin. Kuljettaja voi lähinnä antaa palautetta, että mikä autossa on pielessä, kun pääsee sitä ajamaan. Eipä Kimi sitä kausien välistä kehitystyötä tee tai pysty erityisesti siinä auttamaan.No, Kimi kehittää autoa niin äkkiäkös nousevat. Eikös suomalaiset ole puhuneet siitä, että Räikkönen olisi jotenkin hyvä "autonkehittäjä". Tässä tulos?