Foo Fighters

  • 56 171
  • 246

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pitäisikö järjestää joku kansalaiskeräys, että tämä maailman paras bändi saataisiin kylään? Jotain vitun 50 centiä odotellaan limusiineiila, mutta missä on oikea kuningas? Dave Grohl. Foo Fighters. Väkevin bändi ikinä, minun eläessäni.

Mukana ollaan/oltaisiin! Sillä kyllähän se jumalasta seuraava noin karrikoiden kuvattuna pitää tänne pimeään pohjolaan, joka ei kesällä olekkaan niin pimeä vaan valoisa hah haa, saada kyläilemään. Eikun stadikka täyteen ja sitä rataa. Toinen vaihtoehto voisi olla tietenkin pyytää valtiolta jotain apurahaa ;)
 

Schadowan

Jäsen
Pitäisikö järjestää joku kansalaiskeräys, että tämä maailman paras bändi saataisiin kylään? Jotain vitun 50 centiä odotellaan limusiineiila, mutta missä on oikea kuningas? Dave Grohl. Foo Fighters. Väkevin bändi ikinä, minun eläessäni.

Ehkä tuo kertoo nykymusiikin tilasta, jos Foo Fighters on väkevin bändi ikinä. Omasta mielestäni varsin radioystävällistä rockia ja mun mielestä se on ihan hyvä linja. Olisihan se outoa jos Grohl ja kumppanit alkaisivat synkistelemään, koska mulle he ovat aina olleet ns "hauska" bändi, johtuukohan se siitä Big me-videosta, voi olla. Tykkään kyllä Grohlin biiseistä, vaikka The Colour and the Shapen jälkeen ei ole sitä täysosumalevyä tullutkaan. Mutta kyllähän Foo Fighters Jaffa-Arenan täyttäisi ja olisin mielelläni itse paikalla.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mä olen kovin mielissäni että vielä on muitakin kuin heavy-orkestereita. Ei siinä mitään, heviä minäkin mieluiten kuuntelen mutta nykyään sitä tekee kaikki. Ja ainakin 95% uudesta hevistä mitä kuulen on ihan kakkaa.

Foo on aivan erinomainen Rock-bändi. Ja niitä on aika vähän enää.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ehkä tuo kertoo nykymusiikin tilasta, jos Foo Fighters on väkevin bändi ikinä.
Niin, en mä tiedä mistä se kertoo. En ole musiikin suurkuluttaja, joten fiilikset on aika valikoivia. Smashing Pumpkins oli eka joka oikeasti kolahti, mutta FF putsasi pöydän täydellisesti.

Sitten on tietysti jotain "klassikkoja", joista pitäminen on jotenkin yleisesti pakollista, tai ainakin suositeltavaa. Pitäkää vaan mun puolesta.

Mulle musiikki ei ole mikään hirveän iso juttu. Silti vedän aivan hirveät orgasmit, jos mä esim autossa kuuntelen jotain tiettyä biisiä. Ihan sama, mua ei kiinnosta mitä joku muu kuuntelee, enkä oleta että jotain muuta kiinnostaa mitä mä kuuntelen. Samaa ohjenuoraa noudatan elämässäni muutenkin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Foo Fighters Suomeen!

Niin, vihdoin se on totta, tämä loistava bändi esiintyy ensi kesänä Provinssin pääesiintyjänä sunnuntaina 15.6. On tätä odotettu, pitää vissiin laittaa kesäsuunnitelmat uusiksi.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Niin, vihdoin se on totta, tämä loistava bändi esiintyy ensi kesänä Provinssin pääesiintyjänä sunnuntaina 15.6. On tätä odotettu, pitää vissiin laittaa kesäsuunnitelmat uusiksi.

I've got another confession to make: paras uutinen pitkään aikaan.

Loistava bändi, yksi parhaista ja paras livebändi mitä mä olen koskaan nähnyt. Tätä ei voi jättää väliin, maksoi mitä maksoi. Veikkaan että saattaa olla kohtuu hankalaa saada hotellia Seinäjoelta tuolle viikonlopulle...
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Nostanpa tämän ketjun ylös. FF:n kitaristi Chris Shiflett soittaa Andy McCoyn uudessa bändissä. Foo Fighters on tällä hetkellä telakalla, joten tuskinpa tämä mikään pysyvä juttu on. Bändin biisilista koostuu Foo Fighterssin, Hanoi Rocksin ja Andyn omista kappleista.
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Nostanpa tämän ketjun ylös. FF:n kitaristi Chris Shiflett soittaa Andy McCoyn uudessa bändissä. Foo Fighters on tällä hetkellä telakalla, joten tuskinpa tämä mikään pysyvä juttu on. Bändin biisilista koostuu Foo Fighterssin, Hanoi Rocksin ja Andyn omista kappleista.

Hmm, mitäkähän tarkoittaa "Foo Fightersin kappaleista" vai meinasko vetää covereita. Mielenkiintoinen prokkis kaikin puolin.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Pakko mainostaa: jos joskus satutte näkemään helsinkiläisen Few Fightersin keikalla jossakin, niin menkääpä katsomaan. Tulee uutta ja vanhaa ja hittiä ja helmiä, pisin settinsä on tainnut joskus olla aika tarkkaan 30 biisin mittainen veto Helsingin Henry's Pubissa. Ja toimii.

Few Fighters - All My Life (live in Tavastia)
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hölmö kysymys, mutta onkos kukaan sattunut lukemaan/kuulemaan mistään, että kuinka kauan Fightersien keikkatauko olisi tarkoitus kestää? Onko ollut mitään puhetta paluusta tms?
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Hölmö kysymys, mutta onkos kukaan sattunut lukemaan/kuulemaan mistään, että kuinka kauan Fightersien keikkatauko olisi tarkoitus kestää? Onko ollut mitään puhetta paluusta tms?

Ei kai siitä ole mitään tiedotettu. Eiköhän se oo se perus vuosi tai kaksi. Dave Grohlihan on perustanut nyt bändin John Paul Jonesin ja Josh Hommen kanssa. Rolling Stone kirjoitti, että he tekevät levyä tällä hetkellä. Bändin nimeä vaan en satu muistamaan.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Nostetaampa nyt tämäkin ketju jälleen ylös, kun Foo Fightersiltä on tullut jälleen uusi lätty ulos. Eli nyt taitaa olla sen pakollisen rahastuslevyn, eli parhaat plus pari uutta biisiä.

Uusista biiseistä Wheels julkaistu jo vähän aikaa sitten ja itse kuuntelin ensikerran tänään, kun sen ilmaiseksi sain ladattua. Ihan perushyvä veto, ei mikään uusi klassikko, mutta kyllähän tuota mielellään kuuntelee.

Niin linkki uutee Wheels-biisiin:
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Uusista biiseistä Wheels julkaistu jo vähän aikaa sitten ja itse kuuntelin ensikerran tänään, kun sen ilmaiseksi sain ladattua. Ihan perushyvä veto, ei mikään uusi klassikko, mutta kyllähän tuota mielellään kuuntelee.
Hyvä veto, mutta melkoisen täydellinen kopio Tom Pettyn Learning to fly -biisistä.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Foo Fightersista pitäville uutisia. Eli bändi on aloittanut työt seuraavan levynsä parissa. Rosoinen levy taitaa olla tuloillaan, homma kun tehdään Grohlin autotallissa. Ja kuten jo noista uusista biiseistä saattoikin jo päätellä niin tuottajana häärii Butch Vig. Eli kohta 20-vuotiasta Nevermindiakin tässä juhlistetaan. Bonuksena levyllä lienee jonkinlainen dokumentti bändin taipaleesta.

Linkki uutiseen.
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Foot kesällä suomeen keikalle kalasatamaan. 26.6. olis päivämäärä

Mistä on tieto peräisin, ei näyttänyt ainakaan kotisivuilla olevan tietoa tästä?

No jos tuo tapahtuu ja liput eivät ole kiskurihintaisia niin pakkohan se on päästä katsomaan kyseistä bändiä, kun jäi viime kerralla ikävä kyllä näkemättä!

edit. Hesarin nettisivulla näyttääkin olevan uutinen. Huikeeta!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Laadusta täytyy maksaa, joten taidan ostaa keikalle lipun. Vesi kielellä odotan jo Foon huhtikuussa julkaistavaa albumia. Bändin kotisivulla on n.30 sekunnin pätkä uudesta biisistä. Maksoihan ensi kesän Maidenin keikkalippukin 68e.
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Minkälainen tuo kalasatama on keikkapaikkana? Ei ole tullut itse huomattua, että tuolla olisi ennen jotain keikkoja pidetty niin mahtaako olla ensimmäinen kerta, kun sinne jotain järjestetään? Paljonkohan tuonne meinataan lippuja myydä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Green Day esiintyi viime kesänä Kalasatamassa. Lippuja tulee myyntiin 25000. Viisaammat voivat kertoa millä yleisillä kulkuneuvoilla keikalle kannattaa saapua.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Vähän on suolaiset liput..:/

:D ei herranjumala! Voin taata Foot Provinssissa nähtyäni, ettei edes 100€ olisi kohtuuton hinta kyseisestä showsta!

Samalla toki toivon että kyseinen hinta saisi edes osan epäröivistä jättäytymään pois edestäni lippuluukulla ensi keskiviikkona.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Vesi kielellä odotan jo Foon huhtikuussa julkaistavaa albumia.

Niinpä.

Grohl promised that the album will be their heaviest yet: "Each song is full on, the whole record is full on. In the 14 songs there's not one acoustic guitar, there's not even one in the house."

Ei lupaa huonoa tuo, vaikka toki Foon hitaammatkin kipaleet ovat ns. lajissaan hyviä.

Provinssi tuli missattua ja tarkoitus on, ettei tule kahdesti tehtyä samaa virhettä. Kalasatamassa nähdään, jos ei sitten tiistaina* käy syystä tai toisesta kylmät.

*edit: ^ liput tulevat myyntiin keskiviikkona eikä tiistaina
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Provinssi tuli missattua ja tarkoitus on, ettei tule kahdesti tehtyä samaa virhettä. Kalasatamassa nähdään, jos ei sitten tiistaina käy syystä tai toisesta kylmät.
26 pvä on kyllä keskiviikko.

Provinssin keikka oli hieno ja me yritetään saada piletit tähän juhannussunnuntain keikallekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös