Flow Festival 2012

  • 9 539
  • 29

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Flow 2013: Kraftwerk 3D

Eli saksalainen elektronisen musiikin pioneeri ja suunnannäyttäjä Kraftwerk tekee paluun Flow Festivalille. Tällä kertaa luvassa on 3D show ja sen myötä yleisölle jaetaankin 20 000 kappaletta 3d-laseja. Tämän lisäksi tänään julkistettiin Tensnaken, Todd Terjen, sekä Maya Jane Colesin, kuin Disclosurenkin keikat.

Aiemmat esiintyjät Nick Cavesta The Knifeen löytyy täältä:
Ensimmäiset artistit julkistettu | Flow Festival

Kraftwerk napostelisi suurena esikuvana kyllä, samoin kuin Tensnake ja Todd Terje ainakin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kraftwerk olisi kyllä kova juttu, koska viimeksi missasimme sen. Eniten tämän vuoden Flow'ssa kiinnostaa kyllä Nick Cave and the Bad Seeds. Pakko nähdä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kraftwerk on kyllä nähtävä, vaikka 2009 olinkin sitä jo katsomassa. Sen verran harvinainen vieras kuitenkin näillä leveyksillä, että ei parane missata ja tuo 3D voi olla mielenkiintoinen jos on hyvin toteutettu ja uskon, että on.
 
Kraftwerk on kyllä nähtävä, vaikka 2009 olinkin sitä jo katsomassa. Sen verran harvinainen vieras kuitenkin näillä leveyksillä, että ei parane missata ja tuo 3D voi olla mielenkiintoinen jos on hyvin toteutettu ja uskon, että on.

Ai ajattelit sittenkin mennä? Minulle kun oli jäänyt vallan toisenlainen kuva...
Yliarvostettua paskaa siis koko festari. Saattaa ehkä jopa olla 1-2 oikeasti mielenkiintoista artistia/bändiä per vuosi, mutta sen vittumaisen ympäristön ja törkyhintojen takia ei kannata välttämättä vaivautua. Odottaa ennemmin klubikeikkoja. Minua tuonne paskalaariin ei enää saa kirveelläkään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sarjassamme: Luetaan niitä viestejä.

Ai ajattelit sittenkin mennä? Minulle kun oli jäänyt vallan toisenlainen kuva...

Eipä siinä, hyvä, että tuollainenkin järjestetään. Ehdottomasti on tilaa festarikartalle, mutta minua tuonne ei kyllä saa kirveelläkään enää, ellei nyt satu olemaan joku ihan superesiintyjä joka on ehdottomasti nähtävä.

Toisaalta muutaman vuoden takainen avajaiskonsertti, jossa esiintyi Kraftwerk, oli todella loistava tapahtuma. Toki sielläkin oli kaikenlaisia skenepoliiseja pilvin pimein liikkeellä. Upea konsertti nyt korvasi sen nihkeän tunnelman täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös