Meni kyllä maku otteluun kieltämättä tuon Mikkolan jäähyn jälkeen, ja tosifanina kelailinkin jälkilähetyksen pätkissä loppuun.
Jep. Kyllä mulla peli silti pyöri vielä vikan eränkin, mutta puhelin kiinnosti enemmän siinä vaiheessa.
Tuomareista jaksa enää mitään sanoa, mutta kyllä tuo alivoima oli heikkoa. Siihen se matsi ratkesi. Myös oma ylivoima oli todella heikkoa, joten tuskin ne viheltämättä jääneet korkeat mailat ja kyynärpäät naamaan olisi tulosta muuttaneet.
Barkovin ketjulta todella heikko peli. Lundellin ketju ei myöskään oikein saanut mitään aikaan. Bennett oli Floridan paras pelaaja ja näytti Boqvistin ohella ainoalta, joka edes yritti. Luulin, että edellinen tappio olisi ollut motivaattori muillekkin.
Bennettin jatkosopimus on toivottavasti Ziton listan kärkipäässä.
Sinänsä mielenkiintoista että Floridalla ei ole puolustuksessa ylivoiman pisterohmuja tai ylipäätään liigan kovimpia pistelinkoja. Siellä on nippu pakkeja, jotka tekee työnsä tasalaatuisen erinomaisesti illasta toiseen. Ei Makareja, Karlssoneita tai muita edes köyhän miehen versioita näistä, a la Any Elmore, jos joku muistaa miehen vielä. :)
Kyllä mulla ainakin vähän huoli alkaa olla tuon ylivoiman kanssa. Siihen tarvittaisiin pyörittäjää. Viime kauden ykkösvaihtoehdot Montour ja OEL ovat nyt muualla eikä Boqvist ja Balinskis ole vielä minua vakuuttanut.
Kyllä joku Gostisbehere/Chychrun olisi tuohon maistunut.. Ketäs siellä olisi edes tarjolla? Ylivoimaominaisuuksia miettien.